וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדינגב 5: נקמת הטרקטור, נעם רותם ואוהד פישוף בפנים

שני גורקביץ'

26.9.2011 / 7:03

פסטיבל האינדי הגדול בדרום חוזר לשנה חמישית עם 70 הופעות, הרכבים מיוחדים ומחווה מרתקת ל"מלכת אמבטיה"

פסטיבל אינדינגב יערך זו השנה החמישית ב-27-29 באוקטובר במצפה גבולות שבנגב. במהלך שלושה ימים ושני לילות ייערכו יותר מ-70 הופעות של מיטב אמני האינדי הישראליים על שלוש במות שונות. הערבים צפויים להיות אלקטרוניים עם תקלוטים אורחים של אנשי הלייבלים הישראליים השונים.

בפסטיבל יופיעו: נקמת הטרקטור, מריונטה סול, נעם רותם, איזבו, פאנקנ'שטיין, בני המה, לורנה בי ודנה עדיני, משפחת אלאייב, ישראל ברייט מהשמחות, אומללה, עוזי רמירז טריו ו-Tree, יהוא ירון וסתיו בן שחר, זאב טנא, 1:1 ויענקל'ה רוטבליט, שי נובלמן, זבולון דאב סיסטם עם אורחים במופע רגאיי אתיופי, ו-shtar.

בנוסף ייערך מופע מיוחד של אוחנה בראס בנד – סופר-גרופ מקומית המורכבת מחברי הדג נחש, התפוחים, קותי, ספי רמירז ואלרן דקל. טליה אליאב, רות דולורס וייס, יהוא ירון ואמנים נוספים ייקחו חלק בהפקה מיוחדת של "מלכת אמבטיה", ולאון פלדמן ידרים עם ערב האינדי התלאביבי שלו "לכלוך בנגב". במהלך הפסטיבל יושק גם אלבום אוסף של מיטב ההופעות החיות מן השנה שעברה.

באירוע תומכות קרן מיראז'-ישראל לקידום ופיתוח הנגב והמועצה האזורית אשכול. כמדי שנה הפסטיבל נערך ללא מטרות רווח על מנת לחבר בין הקהל והאמנים. מחיר הכרטיסים במכירה המוקדמת הוא 170 שקלים ומה-13 באוקטובר יעלה 190 שקלים. כמדי שנה יש לרכוש את הכרטיסים מראש כיוון שאלו לא יימכרו במקום האירוע.

ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי של הפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully