וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס מגיעה ל"איך פגשתי את אמא": עוברת מסך

27.9.2011 / 7:41

"Revenge" מרימה את עונת הסתיו, קייטי הולמס מגיעה ל"איך פגשתי את אימא", והבת של שרה פיילין מסתבכת - סיכום השבוע בטלוויזיה בארה"ב

המדובר: הפיילוט המצליח של העונה - הנקמה של הבת הקטנה

מתוך "revenge". imdb
נקמת ילדה קטנה לא ברא השטן. מתוך "Revenge"/imdb

עונת הפיילוטים העמוסה של הסתיו הביאה עימה לא מעט כשלונות חרוצים ("המלאכיות של צ'רלי") אבל גם כמה פוטנציאלים להתמכרות ("רינגר", למשל). פוטנציאל אחד כזה הוא הסדרה החדשה "Revenge" בכיכובה של אמילי ואן קמפ (לשעבר רבקה מהסדרה "אחים ואחיות"). הפיילוט, שנכתב על פי ספרו של אלכסנדר דיומא "הרוזן ממונטה כריסטו", נראה כדבר הכי מבטיח שיש לעונת הסתיו להציע עד כה.

למקרה שהיא עברה לכם מתחת לרדאר, נגלה שהסדרה עוסקת בחייה של אמילי ת'ורן, בחורה מסתורית שהופרדה מאביה בילדותה לאחר שזה הואשם בפשע על לא עוול בכפו. מאוחר יותר הוא מוצא את מותו באורח מסתורי, וכפי שמרמז שם הסדרה, חוזרת בתו הקטנה לנקום את מותו. הסדרה כבר הפכה למדוברת למדי ברשת וגם הביקורות הטובות עליה לא אחרו לבוא ומבין שלל האופציות שעפו בטלוויזיה האמריקאית, "Revenge" מסתמנת ככדאית ביותר.

"Revenge": צפו בטריילר

המיותר: בריסטול פיילין מתעמתת עם שיכור בפאב

בריסטול פיילין. Adam Bettcher, GettyImages
למי קראת בת זונה? בריסטול פיילין/GettyImages, Adam Bettcher

יש סלבריטאים שפשוט לא מצליחים לשמור על הפה שלהם סגור. אחת מהם היא בריסטול פיילין, כוכבת "רוקדים עם כוכבים" ובתה של המועמדת לשעבר לתפקיד סגנית נשיא ארצות הברית, שרה פיילין. הסיפור התחיל כאשר פיילין ג'וניור הגיעה לבר-רודיאו והחליטה לרכב על שור מכני, זאת במסגרת צילומי תכנית ריאליטי בכיכובה. לאחר שנפלה מהשור, היא נקלעה לוויכוח קולני עם אחד הנוכחים במקום, שתהה אם היא רוכבת על השור כפי ש"רכבה" על אבי תינוקה, לוי ג'ונסון.

פיילין לא נשארה חייבת והחליטה להתעמת עם הבחור שהמשיך בפיוטיו ואמר: "אימא שלך זונה". פיילין ניסתה להבין את פשר הקריאות ושאלה: "מה היא עשתה לא בסדר?" לזה ענה הבחור: "היא חיה, היא נושמת". פיילין הצעירה ניסתה לתהות על קנקנו של הבחור הגס ושאלה: "האם זה בגלל שאתה הומוסקסואל?".

הדיאלוג ההזוי (שכלל אחר כך גם הערות כמו "כלבה" ו"זבל לבן") גרר התלהמות מצד מעריצי ומתעבי משפחת פיילין והפך לאייטם מדובר ברשת. בין היתר, התרעמו חלק מהטוקבקיסטים על ההנחה המיידית שעשתה פיילין לפיה כל מי ששונא את אימה הוא כנראה הומוסקסואל. היתר זעמו על הבחור שהשתלח ללא כל מעצורים בצעירה בת העשרים. נו, לפחות רכבנו קצת על שור צעצוע.

בריסטול פיילין מסתבכת: צפו בווידאו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הביזאר: מחפשים מסרים מסבתכם עליה השלום?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סבתא אולי אמרה משהו על כסף מתחת לבלטות? מתוך "המדיום מלונג איילנד"/מערכת וואלה, צילום מסך

הסדרה החדשה שעלתה השבוע ברשת TLC, גרמה לנו לחשוב: איך בעצם לא עשו את זה קודם? הרשת, שמתאפיינת בסדרות חריגות על אנשים חריגים עוד יותר, שידרה השבוע את הפרק הראשון בתכנית הדוקו-ריאליטי "המדיום מלונג איילנד" – סדרה שעוקבת אחר חייה של טרזה קפוטו, עקרת בית מלונג איילנד שטוענת כי היא מדברת עם המתים. סליחה: המתים מדברים איתה.

במהלך פרקי הסדרה הולכת קפוטו לבתיהם של מאמיניה ומעבירה בשמם את המסרים לקרוביהם המתים ולהיפך. לטענתה, היא "לא יכולה לכבות" את הכישרון שלה לקרוא אנשים. לנו לפחות יש את היכולת לכבות את הטלוויזיה.

ליהוק שיחוק: קייטי הולמס מגיעה ל"איך פגשתי את אימא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אולי הפעם? קייטי הולמס וג'וש רודנר מ"איך פגשתי את אימא"/מערכת וואלה, צילום מסך

אורחת מיוחדת מגיעה לפאב מקלרנ'ס: קייטי הולמס, אשתו של טום קרוז ומי שנכנסה לאחרונה לנעליה של ג'קי אונסיס במיני-סדרה "הקנדי'ס", תיכנס בקרוב לחליפה מסורבלת הרבה יותר מהחצאיות של הגברת הראשונה. הולמס תגיע להופעת אורח בעונתה השביעית של הקומדיה "איך פגשתי את אימא", שם תגלם את האישה המסתורית בתחפושת דלעת שטד פגש במסיבת "ליל כל הקדושים" בעונתה הראשונה של הסדרה, וחמקה מבין אצבעותיו.

הכינוי שהודבק לדמות בזמנו היה "Slutty Pumpkin" עליו אמר השבוע אחד מיוצרי הסדרה קרייג תומס כי "זהו אולי השם הקלאסי ביותר שנתנו לדמות בהיסטוריה של הסדרה", והוסיף כי "שמר" את הולמס לתפקיד ש"לקח למעשה שש שנים לבנות".

לינק לעת צרה: הלבישו את הצבה ותוכלו לטוס לניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
להגיע לניו יורק ממש ממש לאט/מערכת וואלה, צילום מסך

רשת בראבו משיקה משחק פייסבוק חדש וחמוד לתכנית האירוח "watch what happens live" בהנחייתו של אנדי כהן. התכנית אימצה לאחרונה צבה חביבה לתפקיד הקמע של התכנית, וכעת יידרשו המעריצים לעצב לה תלבושות באמצעות המשחק. מדי שבוע יכריז כהן על העיצוב הזוכה והצבה תולבש בבגדים שנבחרו לה בשידור חי. בתום העונה ייבחר העיצוב המוצלח ביותר והעומד מאחוריו יזכה לטוס לניו יורק להקלטה של התכנית ולפגישה אחד על אחת עם הצבה המפורסמת.

מי אמר למי?

Phil: Guess it's just one of those things that we'll never know, like what really happened to the Titanic.

Claire: It hit an iceberg

Phil: Maybe


(פיל וקלייר מ"משפחה מודרנית" מראים שלפעמים להיות צודק זה גם להיות חכם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully