וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד שוב ייבשה את פדרו אלמודובר

29.9.2011 / 14:22

האקדמיה הספרדית הכאיבה שוב לבמאי הוותיק כשהחליטה ש"העור בו אני חי" שלו לא ייצג את המדינה באוסקר הקרוב

הפתעה גדולה ברשימת הסרטים הזרים לאוסקר: ספרד לא תשלח את "העור בו אני חי", סרטו של פדרו אלמודובר, כנציגה לטקס היוקרתי שייערך בפברואר 2012. על פי הדיווחים בחו"ל, הפור נפל על הסרט "לחם שחור" המדובר ומוערך הרבה פחות מזה של אלמודובר. בהתאם לזאת, פחותים בהרבה גם סיכוייו של "לחם שחור" להשתחל לחמישייה הסופית בקטגוריה, שהשנה נראית סבוכה מתמיד. לכן, על הנייר, אלה חדשות טובות ל"הערת שוליים", הנציג הישראלי.

אין זו הפעם הראשונה שהאקדמיה הספרדית פותחת חזית מול הבמאי המהולל, ככל הנראה הקולנוען הידוע ביותר שפעל בה. בעבר, בין השאר, היא נמנעה מלשלוח כנציגיה את סרטיו "חיבוקים שבורים" ו"דבר אליה". בשנה בה אלמודובר כן ייצג את המדינה עם "הכל אודות אמא", הוא גם זכה באוסקר לסרט הזר הטוב ביותר.

עם זאת, אין זה אומר שאלמודובר יישאר בוודאות מחוץ לאוסקר. אם ללמוד מן הלקח של "דבר אליה", שלא היה מועמד בקטגוריית הסרט הזר אבל זכה בקטגוריה יוקרתית יותר, התסריט המקורי הטוב ביותר, שם גבר על מועמדים דוברי אנגלית, כך יכול לקרות גם הפעם. לכן, אל תופתעו אם תראו את "העור בו אני חי" מועמד, למשל, בקטגוריות האיפור, התסריט המקורי או השחקן הראשי (אנטוניו בנדרס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully