וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שממל מציגים: שיר אהבה חברתי לחגים

30.9.2011 / 14:36

ההרכב שהוציא השנה אלבום בכורה משחרר קליפ לשיר שלא נכלל באלבום, ברוח קיץ 2011 לקראת הופעת יום הולדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני חודשיים השקנו את הדיסק החדש שלנו, זו היתה אמורה להיות השקה רגילה לחלוטין, אבל רצה האל ודפני ליף ובדיוק באותו היום, אליו התכוננו חודשים, יצאה ההפגנה הראשונה בסדרת הפגנות ההמונים של מאהל המחאה, וסחפה אחריה המונים", משחזר דרור ויידמן, סולן שממל וכותב "שיר אהבה חברתי. "למרות הכל ההשקה היתה מוצלחת כמו השקה, הקהל היה נהדר, האורחים קיבלו עוגיות, הדיסק נחטף כמו תימנים בשנות החמישים, וכשירדתי מהבמה, שוב הייתי לבד עם עצמי.

ברגעים האלה, כשאתה לבד אחרי שקיבלת מחיאות כפיים ממאות אנשים, אתה לפעמים מהרהר לעצמך על עצמך, ואז חשבתי: הנה מתרחשת המחאה הכי גדולה וצודקת שהיתה פה אי פעם, הנה הרגע שחיכיתי לו כל החיים שלי, שרציתי להיות חלק ממנו, ואני לא יכול. כי כל מה שמעסיק אותי זו אהבה אחת קטנה שהלכה ממני רק חודש קודם לכן. יצאתי מהבארבי לכיוון האוטו, ותוך כדי הליכה הקלטתי את השיר הזה על הטלפון שלי, כי בדרך כלל בתוך כל ההיסטוריה, וכל המשמעויות, כולנו עסוקים בדבר הקטן והאישי שלנו שנראה לרוב היסטורי לא פחות".

שממל תופיע עם שירי "הליום להמונים", אלבום הבכורה שלה, ב-11 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב, בהופעה שתסמל את יום הולדתה הרביעי של הלהקה

שממל – שיר אהבה חברתי.
כל אחד והמחאה הקטנה שלו. מתוך הקליפ של שממל
  • עוד באותו נושא:
  • שממל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully