וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני ורינגו סטאר התאחדו לבכורת סרט על ג'ורג' הריסון

3.10.2011 / 14:50

ואם זה לא מספיק, שתי החיפושיות נפגשו גם עם יוקו אונו כדי להוקיר את חברם, שזכרו תועד על ידי מרטין סקורסזה: "הוא היה אדם דגול", אמר מקרטני. "חסרונו מכאיב לכולנו"

פול מקרטני, רינגו סטאר ויוקו אונו הגיעו אמש (ראשון) לבכורה הלונדונית של סרטו החדש של מרטין סקורסזה על גיטריסט הביטלס ג'ורג' הריסון, "George Harrison: Living In A Material World". הסרט עוקב אחר חייו של הריסון, עלייתו לגדולה במסגרת הלהקה, ומותו בשנת 2001 בגיל 58 מסרטן ריאות.

לבכורה החגיגית בלונדון הגיעו גם יוקו אונו, אלמנתו של ג'ון לנון הנחשבת לנמסיס של מקרטני, אלמנתו של הריסון אוליביה ובנו דני, כמו גם חברים קרובים ובני משפחה ומעריצים ותיקים כגון נואל גאלגר, סר בן קינגסלי, בילי קונולי, טרי גיליאם ורוני ווד מהרולינג סטונס. אירוע מקביל נערך באותה העת בעיר הולדתו ליברפול.

פול מקרטני, יוקו אונו, אוליביה הריסון, רינגו סטאר. GettyImages
התמונה ההיסטורית. מקרטני, אונו, אוליביה הריסון ורינגו סטאר/GettyImages

"הוא היה איש דגול", אמר מקרטני לחדשות ה-BBC. "בכל פעם אני רואה משהו שקשור לג'ורג' זה מעלה בי יותר זכרונות משהייתם מאמינים. הוא היה חברי הקטן באוטובוס לבית הספר. הרבה זכרונות וחיבה. חסרונו מכאיב לכולנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרטין סקורסזה, פול מקרטני, אוליביה הריסון. GettyImages
מוזיקה של נחמה. סקורסזה עם מקרטני ואוליביה הריסון/GettyImages

"משך שנים נדמה היה שהמוזיקה שלו עוסקת בנושאים שאני מתחבר אליהם", אמר סקורסזה. "מצאתי בהם נחמה ותקווה ועברתי חוויה מיוחדת כשהאזנתי למוזיקה שלו. הייתי מוקסם ממנו". הסרט יוקרן תקופה מוגבלת בבתי הקולנוע בבריטניה ובהמשך ישודר בערוצי הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully