וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום מגישים: הקלאסיקות

עינב שיף

5.10.2011 / 11:11

לרגל הופעתם החגיגית בפסטיבל התמר, הצמד המצליח מגיש מיני-מיקס מיוחד לוואלה! תרבות עם כמה מהטראקים שיתקלטו בסוף ההופעה. "רציתם רייב, קיבלתם רייב", אומרים השניים

יח"צ - חד פעמי

"יש משהו משעשע בלסגור פינות בחיים, מלהתחיל לנגן במדבריות ובכל מיני חורים נידחים רק כדי לברוח מאימת המשטרה ועד לבמות הכי גדולות בארץ ובעולם לצד השמות המובילים בתחום הדאנס האלקטרוניקה ובכלל", אומר עמית דובדב, חצי הצמד אינפקטד מאשרום לקראת ההופעה בפסטיבל התמר שבים המלח (נחל זוהר, 18 באוקטובר), שם יופיעו עם כנסיית השכל בחול המועד סוכות. "כשהוזמנו להשתתף בפסטיבל התמר ראינו בזה משהו סימבולי של לחזור חזרה לנגן במדבר ועוד בישראל".

אינפקטד מאשרום בוואלה! Music

לכבוד המופע, החליטו אינפקטד להוסיף למופע הלייב המרהיב שלהם גם סט מיוחד שיתקלטו בסוף, לכבוד אותו קהל שמלווה אותם מימי הרייבים. "הערב הזה מאד שונה בשבילנו, זה לא להוציא קהל תל-אביבי מהבית 5 דקות לגני התערוכה לאיזה כמה שעות של הופעה ויאללה הביתה", אומר דובדב. "זה להרים קהל מהבית לרדת למדבר, לנחל זוהר. מצחיק שזה שעה ומשהו נסיעה מת"א, אנחנו חותכים את לוס-אנג'לס בזמן הזה".

"זה חלום של לא מעט אנשים בישראל שבמשך שנים מחכים לזה שננגן קלאסיקות", אומר דובדב. "אז הנה זה קורה. רציתם רייב, קיבלתם רייב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully