וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי "פלדה אמיתית": "יותר מדי סרטים מלאים בזיוף"

הלית קולט, לונדון

10.10.2011 / 11:44

שון לוי, במאי "פלדה אמיתית" ולהיטים כמו "לילה מטורף במוזיאון" מספר למה לא אומרים לא לסטיבן שפילברג ולמה אפקטים זה לא הכל. בלעדי

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: רן צימט)

לקראת היציאה של שובר הקופות העתידני "פלדה אמיתית" (חמישי הקרוב, 13 באוקטובר), נפגשנו לשיחה עם שון לוי במאי הסרט. לוי הוא הבמאי שאחראי לכמה וכמה שוברי קופות קודמים, ביניהם סדרת סרטי "לילה במוזיאון"; "דייט לילי"; "הפנתר הוורוד"; "ירח דבש מטורף"; "12 במחיר אחד" ועוד.

הסרט "פלדה אמיתית" הוא מסע אקשן מהיר המתרחש בעתיד הקרוב - וליתר דיוק בשנת 2020, בתקופה שבה על ענף האגרוף משתלטים רובוטים עצומים בגודלם, וכל תעשיית האיגרוף הופכת להיי-טקית.

"פלדה אמיתית", שביים שון לוי הוא מעין שילוב של סרטי איגרוף כמו "רוקי" ו"פייטר" עם עולם סרטי הרובוטים, והוא ככל הנראה הפרויקט השאפתני ביותר שלו. כיאה למורכבות של הפרויקט, אפשר למצוא בצד לוי בצוות ההפקה גם את סטיבן שפילברג שפנה אליו כיוון שכפי שמתאר זאת לוי בריאיון לוואלה! תרבות - "אני מצליח להכניס מימד אנושי וחום לסרטים שלי"

על השאלה האם התלבט לגבי בחירת התסריט, סיפר לוי שאמנם התיישב לקרוא את התסריט לפני שהשיב בחיוב, אבל למעשה - כ"ששפילברג מתקשר אליך, אתה לא אומר לא".

"פלדה אמיתית" - צפו בטריילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully