וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנדה נוקס מרתיחה את אמריקה: עוברת מסך

11.10.2011 / 7:42

סרט חיובי על "הרוצחת הסקסית" מרתיח את אמריקה, הכשלונות של עונת הסתיו ובן סטילר מלגלג על יום כיפור. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: טירוף אמנדה נוקס בטלוויזיה האמריקאית

במשך ארבע שנים עקבה ארצות הברית אחר משפטה של אמנדה נוקס – סטודנטית אמריקאית יפהפייה שהורשעה ברצח שותפתה למעונות באיטליה. השבוע, הגיעה הסאגה לסיומה עם זיכוייה של נוקס מכל אשמה במסגרת הערעור שהגישה. אבל למרות הזיכוי והבעיות הראייתיות שצצו במשפט, נוקס לא זכתה לקבלת פנים חמה בארץ מולדתה, שכמובן סיקרה בטירוף את המשפט. ננסי גרייס, מנחת רשת הטלוויזיה HLN כינתה את הזיכוי "עיוות הצדק" בעוד שאחרים קראו בציניות לסוכנויות השחקנים בהוליווד להתכונן לשובה של מי שכונתה "הרוצחת הסקסית".

אמנדה נוקס שבה הביתה: "תודה למי שהאמין בי". רויטרס
אמנדה נוקס חוזרת לארה"ב לאחר זיכויה/רויטרס

לפני מספר חודשים סערה ארצות הברית בעקבות סרט עלילתי של רשת "לייפטיים" שנעשה על המקרה של נוקס בו מככבת בוגרת "גיבורים" היידן פנטייר. משפחתה של הנרצחת, מרדית' קרצ'ר, זעמה על הסרט וטענה כי הוא מציג את נוקס באור חיובי מידי. משהתקבל הערעור שונה גם הסוף של הסרט והוא שודר שוב השבוע בגרסתו המחודשת.

בנוסף, מספר רשתות טלוויזיה הגדילו לעשות ושידרו משדרים מיוחדים על מנת להמשיך ולשמור על הסיפור בכותרות. בין היתר, שידרה רשת CBS תכנית מיוחדת של "48 Hour Mystery" בה נחשפו מכתבים של נוקס שסיפרו על ההשפלה המינית שחוותה בכלא.

נוקס עצמה טרם התראיינה, אבל העיתונאים האמריקאים לא מפסיקים לרדוף אחריה ואחר בני משפחתה. השבוע דווח כי מפיקיהן של הרשתות ABC, CBS ו-NBC אף הציעו לשכן את אחיותיה של נוקס בבית מלון במהלך המשפט בתמורה לראיונות. עד שנראה את נוקס מזילה דמעה מול ברברה וולטרס/פירס מורגן/אופרה לפחות ניתן להתנחם בדמותה הטלוויזיונית היפה יותר שגילמה פנטייר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המיותר: עונת הסתיו, גרסת הכשלונות והפלופים

"Amrtican Horror Story" מבית היוצר של ריאן מרפי ("glee", "ניפ/טאק") היה אחד הפיילוטים המדוברים עוד בטרם עלה לאוויר. במשך חודשים גייס אליו מרפי את מיטב השחקנים שיש להוליווד להציע, בהם דילן מקדרמוט, קוני בריטון וג'סיקה לאנג, לסדרת אימה מותחת וסקסית. אך כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. הסדרה שהושקה השבוע זכתה לביקורות צוננות במיוחד ולנתוני רייטינג לא מרשימים. אחד המבקרים כינה אותה "קלישאתית" בעוד שהיתר הסתפקו בכינויים נחמדים אחרים כמו "מגוחכת" ו"מבולגנת".

"American Horror Stroy" - הטריילר:

אבל לא רק לריאן מרפי היה שבוע לא מוצלח. הרשתות החלו לקצץ את השומן העודף וביטלו מספר סדרות שרק הגיחו לחיינו והנה כבר נעלמו כלא היו. הראשונה שבהן היא "פלייבוי קלאב" שכפי שסיפרנו כאן בשבוע שעבר, הצליחה בעיקר להרגיז את מועצת ההורים לטלוויזיה והפכה לשק החבטות של המבקרים שנייה לאחר עלייתה. סדרות נוספות שחטפו גרזן היו "Free Agents" ו-"How to Be a Gentleman" (הסדרה החדשה של בוגר הפמליה קווין דילון), והריאליטי "H8R". הרשימה צפויה להתארך כמובן בשבועות הקרובים וסדרות חדשות ומדוברות לא יעברו את מחסום עונת הבכורה. ככה זה בטלוויזיה האמריקאית - רק רוצחות סקסיות שורדות בוודאות.

הביזאר: ממה עשויה עוגת סינבון?

חוקרי המשטרה הקשוחים של הסדרות "CSI" ו-"NYPD" עוסקים מדי שבוע במקרי רצח, אונס או שוד, בעוד שמקרים אקוטיים לא פחות כמו מתכון לא מפוענח של KFC נותרים ללא מענה הולם. בדיוק בשביל זה יש לנו את טוד וילבור. וילבור, מהנדס מזון שמגדיר את עצמו כ"האקר של אוכל" הוא כוכב התכנית החדשה שעלתה השבוע ברשת CMT -
"Top Secret Recipe".

מדי שבוע יוצא וילבור לפענח את התעלומות שמטרידות אותנו באמת: ממה עשויה עוגת סינבון? מה מכילים נגיסי העוף של KFC? איך מכינים חטיף טווינקי? ועוד שלל שאלות שכלל לא ידענו שאנחנו רוצים כל כך לפענח. במיומנויות שלא היו מביישות את הורשיו קיין, הולך וילבור לפחי האשפה ולמעבדות הכימיה ומפענח אט אט את המתכונים הכי סודיים של רשתות המזון הגדולות. האמת? יש דברים שעדיף פשוט לא לדעת.

ליהוק שיחוק: ניק ג'ונאס ייתן פייט מוזיקלי לחתיכי "glee"

ניק ג'ונאס. Imeh Akpanudosen, GettyImages
ימשיך לשגע את הנערות האמריקאיות סולו. ניק ג'ונאס/GettyImages, Imeh Akpanudosen

בפברואר הקרוב תפציע על מסך הטלוויזיה שלנו הסדרה "סמאש" של רשת NBC שאמורה להוות תחרות הולמת ללהיט המזמר "glee" של רשת FOX. השבוע התבשרנו כי הסדרה גייסה לעצמה שחקן חיזוק מרשים במיוחד – ניק ג'ונאס, השליש החתיך מהג'ונאס בראדרס שמשגעת בשנים האחרונות נערות הורמונליות ברחבי ארצות הברית. ג'ונאס יגיע לתפקיד אורח ויגלם את ליל ווסט, כוכב סיטקומים אמריקאיים שהחל את הקריירה שלו עוד בילדותו, וגויס כעת להצגה בברודווי.

ככה ניק ג'ונאס כבש את "מר סאנשיין" עם מת'יו פרי:

לינק לעת צרה: אם עוד לא ננשכתם עד היום

אם הסדרה "יומני הערפד" עדיין לא הצליחה לתפוס אתכם, יש סיכוי שהמשחק הזה ישאב אתכם אליה: בלינק הזה תוכלו למצוא את המשחק החדש של הסדרה – "Get Sucked In" שהושק השבוע בפייסבוק. המשחק יבדוק את הידע שלכם בפרטי הסדרה וגם ייתן לכם לשחק עם הדמויות ולאסוף פריטים הקשורים לערפדים, בחורות יפות וכל מה שביניהם.

ראיון עם כוכבי "יומני הערפד": בלעדי

סרטון השבוע: בן סטילר ואנדי סאמברג מלגלגים על יום כיפור ואוכל יהודי

בן סטילר הנחה השבוע את "סאטרדיי נייט לייב" וניצל את לוח השנה היהודי כדי למלא את המונולוג בבדיחות על יום כיפור ואילו אנדי סאמברג התחפש ל"ווילי וונקה היהודי". כאלה היהודים, תמיד יתנו לך חומר טוב שבסוף אפשר יהיה לתרגם לכסף וצחוק. חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully