וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

12.10.2011 / 8:00

ג'ורג' קלוני מתחרע, פדרו אלמודובר משתגע, יו ג'קמן פוגע, רואן אטקינסון משתעשע וכולם נפגשים על המסך הגדול עם אפוס על בריחה מסיביר

משחקי שלטון

המותחן הפוליטי של ג'ורג' קלוני, שיפתח את פסטיבל הקולנוע בחיפה ובו בזמן יגיע לאקרנים ברחבי הארץ. ברוח שנת הבחירות, קלוני עצמו מגלם מושל אהוד שמבקש לקבל את מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, אך הסרט לא מתמקד בו כי אם דווקא באחד מיועצי התקשורת שלו - צעיר חלקלק (ריאן גוסלינג), שלומד עד כמה הפוליטיקה היא עסק מלוכלך, אבל גם מגלה כי הוא לא רע במשחק הזה.

בימוי: ג'ורג' קלוני. משחק: ג'ורג' קלוני, ריאן גוסלינג, פיליפ סימור הופמן, פול ג'יאמאטי, מריסה טומיי, אוון רייצ'ל ווד (106 דקות).

איפה ומתי רואים את "משחקי שלטון"?

העור בו אני חי

סרטו האחרון של פדרו אלמודובר הוא יצירתו הפרועה ביותר מזה שנים, והוא חוזר בו למחוזות המוקצנים שבהם בילה בתחילת דרכו. הבמאי הספרדי גם שב לשתף בו פעולה עם חברו משכבר הימים, אנטוניו בנדרס, המגלם כאן מנתח פלסטי, שכולא באחוזתו צעירה אומללה ומבצע בה ניסויים לא חוקיים בערבוב של עור אנושי ושל עור לא אנושי. מדוע הוא עושה זאת, ולמה כל זה יוביל? כרגיל אצל אלמודובר, התשובה לכך מפתיעה יותר מכפי שכל בר-דעת יכול אפילו לדמיין.

בימוי: פדרו אלמודובר. משחק: אנטוניו בנדרס, אלנה אניה, מרסיה פרדס (117 דקות).

איפה ומתי רואים את "העור בו אני חי"?

פלדה אמיתית

דרמת פעולה עתידנית המתרחשת בעולם שבו השתלטו הרובוטים על זירת האגרוף, והקרבות נערכים ביניהם. יו ג'קמן מגלם גבר לוזר ומרושש המנסה להתפרנס מהפעלת רובוט לוחם שכזה, אך נכשל פעם אחר פעם. ההזדמנות לגאולה מגיעה כשהוא נדרש לפרוש את חסותו על בנו האובד. הצאצא התמים לכאורה מתגלה כעילוי בכל הקשור לרובוטיקה, ויחדיו הם מגלים את הנוסחה שאולי תאפשר להם לזכות בתהילה.

בימוי: שון לוי. משחק: יו ג'קמן, אנתוני מקי, הופ דיוויס (127 דקות).

איפה ומתי רואים את "פלדה אמיתית"?

ג'וני אינגליש 2

המשכון של "ג'וני אינגליש", הקומדיה ששמה ללעג את סדרת ג'יימס בונד, וזאת עם רואן אטקינסון (הלוא הוא מיסטר בין) בתפקיד המרגל. רק שבניגוד לג'יימס בונד היעיל והשרמנטי, ג'וני אינגליש הוא מרגל מבולבל ומגושם. בסרט זה, אינגליש יוצא בעקבות חבורה של מתנקשים בינלאומיים העומדים לרצוח מנהיג בכיר ובכך ליצור כאוס עולמי.

בימוי: אוליבר פאקר. משחק: רואן אטקינסון, ג'יליאן אנדרסון, מארק איווניר (101 דקות).

איפה ומתי רואים את "ג'וני אינגליש 2"?

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הדרך חזרה

אפוס פרי עטו של פיטר וויר ("אדון ומפקד"), העוקב אחר תלאותיהם של כמה אסירים הבורחים מן הגולאגים בסיביר בסוף שנות השלושים. בין סופות שלגים לנחילי יתושים עליהם לעבור דרך בת אלפי מילין שתיקח אותם מעבר לחומה הסינית דרך מדבר גובי לטיבט, לחציית ההימליה ולהודו.

בימוי: פיטר וויר. משחק: קולין פארל, ג'ים סטרג'רס, אד האריס, סירשה רונאן (133 דקות).

איפה ומתי רואים את "הדרך חזרה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully