וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "השוטר", "החוב" ו-"50/50"

19.10.2011 / 14:30

הסרט הישראלי שחזה את המחאה החברתית מגיע למסך הגדול ופוגש שם את העיבוד האמריקאי-בריטי עטור הכוכבים של "החוב" תוצרת הארץ וגם קומדיה על מחלת הסרטן

השוטר

סרטו הראשון של נדב לפיד אמנם נכתב הרבה לפני פרוץ המחאה החברתית, אבל נראה כאילו חזה אותה. בהתאם לכך, הוא מציג את סיפורה של חבורת צעירים, ילדי שמנת דווקא, שיוצאת לחטוף קבוצה של בעלי-הון כדי למחות על ההתנהלות הלא צודקת בעיניהם של המשק הישראלי. הסיפור הנ"ל משתלב בזה של השוטר (יפתח קליין) שיוצא לעצור בעדם בנחישות ולא ברגישות, וזאת מתוך תחושת השליחות שלו לבצע כל פקודה שלא תהיה בשירות המדינה. כיצד יסתיים המפגש בין המורדים לנציג החוק?

בימוי: נדב לפיד. משחק: יפתח קליין, מיכאל מושונוב, מיכאל אלוני, מנשה נוי, יערה פלציג (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "השוטר"?

החוב

עיבוד אמריקאי-בריטי מושקע, עתיר כוכבים ומצליח למדי לסרטם של אסף ברנשטיין ועידו רוזנבלום. בדומה למקור, גם הגרסה המאונגלזת עוקבץ אחר שלושה סוכני מוסד בשתי נקודות זמן: בשנות השישים, שבהן הם מנסים להוציא לפועל מבצע חשאי לתפיסתו של פושע מלחמה נאצי, ובימינו אנו, שבהם הם נאלצים להתמודד מחדש עם התוצאות של המבצע הזה.

בימוי: ג'ון מאדן. משחק: הלן מירן, טום ווילקינסון, רומי אבולעפיה, ג'סיקה צ'סטיין, סם וורתינגטון (144 דקות).

איפה ומתי רואים את "החוב"?

50/50

דרמה קומית על נושא לא מצחיק בכלל - מחלת הסרטן. מי שחולה בה הוא צעיר אמריקאי (ג'וזף גורדון-לוויט) שלרגע לא ציפה כי מלאך המוות יאיים לבקר אותו כך פתאום באמצע החיים. הסרט מתאר כיצד הוא מתמודד עם הבשורה בעזרתם של חברו הטוב (סת רוגן), אמו הלוחצת (אנג'ליקה יוסטון), בת זוגו הכלבתא (בריס דאלאס הווארד), שני קשישים השותפים לגורלו וגם הפסיכולוגית שלו (אנה קנדריק), המתגלה כמי שאולי תגאל את נשמתו.

בימוי: ג'וזף לווין. משחק: ג'וזף גורדון-לוויט, סת רוגן, בריס דאלאס הווארד, אנג'ליקה יוסטון, אנה קנדריק (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "50/50"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully