וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס ומאט דיימון יוצאים מהארון: עוברת מסך

18.10.2011 / 4:32

מייקל דאגלס ומאט דיימון נוגעים אחד בשני בסדרה חדשה, הקמבק של טים אלן לא תופס והסימפסונס צוחקים על עצמם. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מייקל דאגלס ומאט דיימון מנהלים רומן

מייקל דאגלאס ומאט דיימון. GettyImages
יוצאים מהארון. מייקל דאגלס ומאט דיימון/GettyImages

HBO, ממילא רשת הכבלים היוקרתית בארה"ב, ממשיכה לתת גז: השבוע הודיעה הרשת על מספר פרויקטים מעניינים ששווה להפנות אליהם את תשומת הלב, הראשון שבהם, הוא סרט טלוויזיוני בכיכובם של מייקל דאגלס ומאט דיימון ובבימויו של סטיבן סודרברג. הסרט יעסוק בחייו של הפסנתרן והזמר האמריקאי ולדזיו ולנטינו ליברצ'ה, שלימים הפך לאחד הבדרנים המצליחים ביותר בארצות הברית. דאגלס יגלם את ליברצ'ה עצמו ואילו דיימון ישחק את סקוט ת'ורסון, המאהב הצעיר שלו. האחרון הוציא את ליברצ'ה מהארון כאשר תבע ממנו 113 מיליון דולר בטענה שהיה בן זוגו במשך חמש שנים. ליברצ'ה שטען לאורך הקריירה שלו כי הוא אינו הומוסקסואל, הסכים לשלם לת'ורסון 95 אלף דולר בשנת 1986, ומת שנה לאחר מכן מאיידס.

סודרברג עובד על הפרויקט כבר כמה שנים, אך בשל הסרטן איתו התמודד הכוכב הראשי שלו ועוד מיני בעיות, ההפקה לא יצאה לדרך. זאת עד אשר HBO רכשו את הפרויקט והשקיעו בו. צילומי הסרט, שייקרא "Behind the Candelabra", יחלו בקיץ הקרוב.

וזה המקור - ליבראצ'ה בהופעה:

אחרי זוג נאהבים הומואים, ב-HBO עוברים לטפל בזוג לסביות. הרשת הודיעה השבוע על פרויקט נוסף במסגרתו יהפוך הסרט המצליח "הילדים בסדר" בכיכובן של אנט בנינג וג'וליאן מור לסדרת טלוויזיה. הסרט, שעסק בזוג אמהות לסביות שמנסות לגדל את ילדיהן ואף היה מועמד בטקס פרסי האוסקר, יהפוך לפיילוט בן שעה, בו יימשכו עלילותיהן של חמש הדמויות הראשיות מהמקום בו הסתיים הסרט. אין ספק, הקהילה הגאה יכולה להיות גאה ברשת HBO.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המיותר: השיפוצניק טים אלן מתחבר לצד הנשי שלו

זה לא הקאמבק לו ייחל טים אלן: תכניתו החדשה של אלן, "Last Man Standing" – קומדיה שסובבת סביב אב לשלוש בנות שמנסה להצליח בעולם של נשים – לא התחבבה על המבקרים האמריקאים. אלה טענו בין היתר, כי מדובר במצב בו "אנשים שיודעים לעשות קומדיה בעיניים עצומות, אכן עשו אחת בעיניים עצומות", וכי מדובר בסדרה "שחוקה" שמהווה "ההיפך המגדרי של 'שפץ ביתך'", הקומדיה המיתולוגית בה כיכב אלן.

עם זאת, המבקרים ריחמו מעט על אלן עצמו וטענו כי הוא עשה כמיטב יכולתו עם הכלים והבדיחות שניתנו לו. הצופים לעומתם זוכרים חסד לשיפוצניק לשעבר ונתוני הרייטינג מראים כי נכון לשבוע זה, הם שמחים על חזרתו. אולי זה יעבוד טוב יותר אם הוא יביא שוב את פמלה אנדרסון.

הביזאר: לשבור שיא גינס בלי למות

ספר השיאים של גינס מושך אליו טיפוסים מוזרים בעלי יותר מדי שעות פנויות: האיש הכי גבוה, האיש הכי נמוך, האישה בעלת הציפורניים הכי ארוכות והאיש שלעס הכי הרבה מסטיקים. כל אלה הולכים להגיע הישר למסך שלנו בתכנית ריאליטי חדשה שמפתחת רשת "Tru-TV". מלהקי התכנית, “Guinness World Records Gone Wild”, מנסים בימים אלה לאתר אנשים בעלי מחויבות רופפת לחיים ורצון עז ל-15 דקות של תהילה. אלו ינסו מידי שבוע לשבור שיא גינס חדש להנאת הצופים וחובבי התאונות. בין היתר, צפויים המתמודדים לנסות לשבור את השיאים במספר הרב ביותר של בעיטות לראש בדקה, מספר האנשים הרב ביותר שנדחס לתוך מכונית, הקפיצה המהירה ביותר מעל שלוש מכוניות נוסעות ועוד שלל אתגרים מסכני חיים.

ליהוק שיחוק: ריאן פיליפה מייסד את ויקיליקס

ריאן פיליפה. Frederick M. Brown, GettyImages
פיליפה/GettyImages, Frederick M. Brown

סדרת הדרמה "דמג'ס" בכיכובה של גלן קלוז הולכת לקבל חיזוק מעניין במיוחד: שחקן הקולנוע ריאן פיליפה יגיע לעונתה החמישית והאחרונה של הסדרה לתפקיד חוזר בו יגלם "דמות הזהה במהותה לזו של מייסד ויקיליקס ג'וליאן אסאנג' שפונה לעזרתה של אלן (רוז ביירן)", כפי שהעידו יוצרי הסדרה. מדובר בהופעה הטלוויזיונית הראשונה של פיליפה מאז גילם את דמותו של בילי דגלאס באופרת הסבון "לחיות את החיים" בשנות ה-90 המוקדמות. החדשות הרעות הן שלא מעט אנשים טוענים שגם "דמג'ס" הפכה לסוג של אופרת סבון, ונראה אם פיליפה יהיה זה שיציל אותה.

לינק לעת צרה: אם בא לכם לשחק אותה בלשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו אתם לפענח תעלומות. מתוך הסדרה "psych"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם אתם לא מכירים את הסדרה "Psych", שפתחה השבוע את עונתה השישית עם נתוני רייטינג מרשימים, תוכלו ליהנות מאוד מהמשחק האינטרנטי המושקע הזה שהשיקה לאחרונה הקומדיה המצליחה של רשת USA. במשחק שנקרא "hashtag killer" אתם נכנסים לנעלי הבלשים ומנסים לסייע לגאס ושון לפתור את התעלומה סביב הרוצח החדש. את המשחק יצרו כותבי הסדרה ומשולבים בו קטעי וידאו מיוחדים של הדמויות שהוכנו במיוחד עבור הפסיכים שביניכם.

סרטון השבוע: משפחת סימפסון לא הולכת לשום מקום

רק השבוע נשמנו שוב לרווחה לאחר שנודע לנו שהוסר האיום מעל סדרת האנימציה "משפחת סימפסון", עוגן ותיק וידוע בלוח השידורים של רשת FOX. הרשת החליטה להמשיך את הסדרה לשתי עונות נוספות, וכבר החליטו יוצרי הסדרה להתגרות במזלם ולהוציא קליפ משעשע בנושא. בקליפ פרומו מיוחד מבהירים היוצרים שלא יעזור כלום - הסדרה לעולם לא תרד מהמסך, גם אם העולם הזה יגיע לקצו ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully