וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטון רוזס מתאחדים ויוצאים לסיבוב הופעות עולמי

שני גורקביץ'

18.10.2011 / 16:11

עכשיו זה רשמי: הסטון רוזס, ההרכב הנפלא ממנצ'סטר מתאחד וייצא להופעות בהן איאן בראון והחברים יבצעו שירים חדשים

ימים של שמועות באו לקיצם היום (שלישי) כשחברי הסטון רוזס הכריזו במסיבת עיתונאים בלונדון על איחוד וסיבוב הופעות עולמי. במסיבת העיתונאים נכחו כל חברי ההרכב המקורי: הסולן איאן בראון, הגיטריסט ג'ון סקווייר, הבסיסט מאני והמתופף רני. "זו תחיית המתים בהופעה חיה, ואתם מוזמנים, אז כדאי שתהיו שם", אמר היום בראון.

על פי ההודעה, סיבוב ההופעות יחל בשני מופעים במנצ'סטר, עיר הולדתם, ב-29 וב-30 ביוני שאחריהם תצא הלהקה להופיע ברחבי העולם. בנוסף ללהיטים צפויים חברי הלהקה לבצע שירים חדשים. לגבי האפשרות שיוציאו אלבום חדש אמר היום בראון: "אנחנו מקווים. אבל אמרנו את זה כבר קודם, לא?".

הרבה התרגשות אפפה את מסיבת העיתונאים, כאשר צלמי פפארצי רבים נאספו מחוץ למבנה, ואתרי מוזיקה מובילים אף דיווחו ממנה בשידור ישיר. כדי להוסיף לנופך ההיסטורי של המאורע הגיעה אליו גם הצלמת פני סמית', מי שצילמה את התמונה שמופיעה על עטיפת "London Calling" של הקלאש.

"Waterfall": אחד הלהיטים של הסטון רוזס

במשך השנים קיבלו חברי הלהקה עשרות הצעות להתאחד, מדוע בחרו לעשות זאת כעת? "בזמנים כאלו אתה יכול לרומם את רוחם של אנשים", אמר בראון. אז כמה זמן האיחוד יימשך? על פי בראון הלהקה "תרכב עד שהגלגלים ייפלו". מכירת הכרטיסים להופעות האיחוד תחל ביום שישי הקרוב, והצפי הוא שהם יאזלו במהרה.

התגובות על הודעת האיחוד הגיעו במהירות, ומהאמנים הבכירים בבריטניה כמו פיטר הוק שטלפן לבסיסט מאני, ליאם גאלגר שצייץ "לא הייתי מאושר כל כך מאז שילדי נולדו", ומארק רונסון שצייץ: "האיחוד של הסטון רוזס הוא עניין גדול יותר מזפלין, רק בשל העובדה של כמה בלתי-סביר זה נראה עד היום".

"I Am The Resurrection", תחיית המתים של הסטון רוזס

הדיווחים הראשונים על איחוד אפשרי החלו בסוף השבוע האחרון, כאשר כתבי המוזיקה בבריטניה הוזמנו למסיבת העיתונאים מבלי שצוין במה היא עוסקת פרט לכך שתימסר בה "הודעה חשובה מאוד". אנשי יחסי הציבור סירבו לאשר או להכחיש כי למסיבת העיתונאים יגיעו חברי הסטון רוזס, אך המתופף רני שלח מסר מוצפן למערכת המגזין NME ובו כתב: "Not before 9T will I wear the hat 4 the Roses again". אתמול פורסמה הודעת טקסט ששלח בראון לחברו בה כתב: "אנחנו עומדים לשלוט בעולם שוב. זה קורה". שמועה דומה צפה בבריטניה לפני כחצי שנה, אך זו הוכחשה במהרה.

הסטון רוזס התפרקו ב-1996 לאחר שהוציאו שני אלבומים בלבד, אך כבשו את מקומם בסצנת המוזיקה העולמית באותן השנים. הגורם לפירוק היתה החלטתו של סקווייר לעזוב את הלהקה. בין להיטי הלהקה ניתן למנות את "I Wanna Be Adored", "Waterfall", "I Am the Resurrection", "Ten Storey Love Song", "Love spreads" ועוד.

" I Wanna Be Adored", אולי השיר המוכר ביותר של הסטון רוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully