וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: הפרויקטים המבטיחים של פסטיבל חיפה

19.10.2011 / 13:14

שלושה סרטים זכו במענקי פיתוח מטעם קרן גשר בפסטיבל, לאחר תהליך לווי ארוך של יוצרים מובילים מהתחום. צפו בקטע מתוך "נצרת תחתית", אחד משלושת הסרטים הזוכים

צילום מסך

"נצרת תחתית", "אהבה אחת של ויקה" ו"רנסנס" הם שלושת התסריטים שזכו אתמול (חמישי) בפרויקט מעברים של קרן גשר לקולנוע, במסגרת פסטיבל חיפה. במסגרת הפרויקט ליוו יוצרים מובילים בתחום, עשרה יוצרים מבטיחים וצעירים וסייעו להם בפיתוח התסריט וביצירת סרטים קצרים שיבטאו את הסיפור ואת השפה הקולנועית בה עתיד להשתמש הסרט. מטרת הפרויקט היא לסייע בפיתוח סרטים עלילתיים באורך מלא, והשנה המוקד היה ביצירות העוסקות בקונפליקטים של זהות על רקע משבר. את הבמאים הצעירים ליוו נפתלי אלטר, איתן גרין, תמר מרום, אבי נשר וגיא מאירסון.

הדרמה "נצרת תחתית" של שחק פז עוקבת אחר סטס, מתאגרף אוקראיני, שגר עם אחותו בשכונה מוזנחת בנצרת עילית. סטס מסתבך בתגרה ונשלח למעצר בית אצל מאמנו, כשלנגד עינב ניצב כל העת רצונו להתקבל לנבחרת ישראל וכך לזכות באזרחות. את פיתוח הסרט ליוותה תמר מרום ("שוטטות", "פלורנטין", "אמאל'ה").

"אהבה אחת של ויקה" של רות ליטן הוא סיפורה של ויקה, הקשורה בקשר אסור עם אביה. כשויקה בורחת מהבית היא מתחברת עם נער חסר בית וכלבתו, שמעניקים לה לראשונה אהבת אמת. את הסרט ליווה גיא מאירסון ("שירות חדרים"). את הסרט "רנסנס" של אורן גוילי ולירון סלומינסקי, ליווה נפתלי אלטר ("בחינת בגרות", "גבעת חלפון אינה עונה"). מדובר בדרמה העוסקת בשלושה אסירים בכלא לעובדים זרים שהיה פעם מלון פאר בשם רנסנס. כדי להימלט מכלאם יאלצו השלושה לשתף פעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully