וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה בקליפ חדש: כריס בראון קיבל את המסר?

20.10.2011 / 10:08

צפו בקליפ המרשים מאוד ל-"We Found Love", הסינגל החדש של ריהאנה מתוך אלבומה המתקרב ובו רמזים לפרשה הכואבת

ריהאנה מפורסמת בקליפים שהם גם יצירתיים וגם פרובוקטיביים. למעשה, נראה שהקליפים של ריהאנה הם המקום הארטיסטי אליו שיריה המסחריים לא תמיד יכולים להגיע, בגלל הרצון למכור ולדבר לקהל הרחב ביותר שאפשר להשיג. נדמה שככל שעובר הזמן, ריהאנה מרשה לעצמה יותר ויותר כפי שאפשר היה לראות בקליפים ל-"S&M" שעורר סערה ועוד יותר בקליפ ל-"Man Down" בו היא יורה באדם שפגע בה. עתה, בקליפ ל-"We Found Love", הסינגל החדש שלה עם קלווין מתוך אלבום חדש שייצא בנובמבר, נראה ששוב היא חצתה את הגבולות.

צפו בקליפ:

את הקליפ הנוכחי ביימה מלינה מאטסוקס, מי שעבדה עם ביונסה, ליידי גאגא, לילי אלן וריהאנה עצמה לא מעט ובנתה לעצמה שם של במאית קליפים שיוצאת מהקופסה. בקליפ החדש ניתן לראות את ריהאנה וסיפור אהבתה לשחקן שדומה מאוד לכריס בראון, חברה לשעבר של ריהאנה שהורשע בתקיפתה.

הקליפ מגולל את סיפור אהבתם ההרסני שכולל את הניצוץ ההתחלתי, התלותיות העמוקה, סמים, סקס, אלימות ולבסוף ניתוק כואב. הקליפ, שמשלב את החיתוכים המהירים נוסח "Ray of Light" של מדונה ואלמנטים שמזכירים גם את "רקוויאם לחלום" של דארן ארונופסקי פשוט מעניק משמעות אחרת לגמרי לפזמון החוזר של השיר, "We Found Love In A Hopeless Place". הקריינות שבפתיחתו, "אתה חש בושה שמישהו יכול להיות כל כך חשוב לך, שבלעדיו, אתה מרגיש שאתה כלום", מזכירה שוב עד כמה צריך להתעלם מהאלמנט הסלבריטאי שהיה בסיפור הזה ולהבין שגם ריהאנה, אולי האדם היפה בעולם, פשוט לא האמין שזה קורה לו.

מה דעתכם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully