וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטלייף מתפרקת אחרי 14 שנה

20.10.2011 / 10:45

להקת הבנים המפורסמת ששלטה בבריטניה ללא עוררין בסוף המילניום בחסותו של סיימון קאוול, החליטה לסגור את הבאסטה

ווסטלייף, הרכב הבנים המפורסם מאירלנד, יסיים את דרכו לאחר 14 שנות פעילות. הנהלת הלהקה פרסמה הודעה רשמית לתקשורת בה נאמר "ווסטלייף היא יותר מלהקה. ווסטלייף היא משפחה". הלהקה צפויה לצאת למסע הופעות לפרידה מהמעריצים וכן להוציא אוסף הלהיטים הגדולים.

ואכן, לווסטלייף היו כמה וכמה להיטים גדולים: הלהקה הכניסה כ-20 שירים לטופ-5 במצעד הסינגלים של בריטניה ולא פחות מ-14 מהם הגיעו למקום הראשון. בין השירים המפורסמים נמצאים "Flying Without Wings", "Fool Again" והקאבר ל-"Uptown Girl" של בילי ג'ואל.

ווסטלייף הוקמה ב-1998 כפרויקט של סיימון קאוול, שניהל את הלהקה עד לאחרונה. קאוול ניהל את הלהקה לפני שהחל בקריירת הסולו הטלוויזיונית והמופלאה שלו בתוכניות כמו "אמריקן איידול" וכמובן "X Factor" הבריטית, שהיו חלק מהרזומה שהביא לתוכניות אלה. בזכות להיטי פופ קליטים מאוד ואסטרטגיית סינגלים אגרסיבית הלהקה הפכה לסנסציה בריטית ולחוד החנית של גל להקות הבנים של סוף שנות ה-90 לצד הרכבים כמו Five, עמה אף הגיעה להופעה משותפת בישראל.

הלהקה ידעה שינוי אחד משמעותי בליין אפ של חבריה כשבריאן מקפאדן בחר לעזוב כדי להתמקד במשפחתו ובילדיו. שאר החברים בלהקה המשיכו לפעול למרות דעיכת הז'אנר והוציאה בסך הכל עשרה אלבומי אולפן, האחרון שבהם הוא "Gravity".

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטלייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully