וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עספור" נמכרה לארה"ב

עינב שיף

21.10.2011 / 6:00

סדרת הקאלט של חנן סביון וגיא עמיר נמכרה לחברת ההפקות של מפיק "אי.אר" ו"הבית הלבן". יוצרי הסדרה: "זה כבוד גדול"

איך אומרים "יאסו על העולם" באנגלית? "עספור", הסדרה המצליחה שיצרו חנן סביון וגיא עמיר, נמכרה להפקה בארה"ב. מי שרכשה את הסדרה היא חברת ההפקות של ג'ון וולס, מפיק טלוויזיה בכיר בארה"ב העומד מאחורי "הבית הלבן", "אי.אר", "חסרי בושה" ועוד. על העסקה שקדה הדס מוזס ליכטנשטיין מצד סוכנות ADD.

"זה כבוד גדול עבורנו שחברת הפקה בסדר גדל כזה תוביל את עספור בשוק האמריקאי", מסרו עמיר וסביון, שגם מככבים בסדרה המשודרת ב-HOT. "אנחנו מקווים שהגרסא האמריקאית תצליח כמו הישראלית. אנו נרגשים מאד ואם זו מתיחה אז תגלו לנו".

"ג'ון וולס ואני נרגשים לקראת האדפטציה של עספור לטלוויזיה האמריקאית", מסר אנדרו שטרן, ראש מחלקת הטלוויזיה בחברה של וולס. "אנו רואים את אותה הבטחה בתוכנית זו כפי שראינו בגרסא האנגלית של 'חסרי בושה'".

"עספור", העוסקת בקורותיהם של ארבעה טיפוסים ירושלמיים יחודיים למדי, שודרה לראשונה לפני כשנתיים וזכתה להצלחה עצומה הן בשידוריה ב-HOT והן בהזמנות ה-VOD של חברת הכבלים. בסדרה מככבים עוז זהבי, שלום מיכאלשווילי, סביון ועמיר וכן אפרת דור. בעונה החדשה, שצולמה בחלקה באמסטרדם ותעלה ביום שני הקרוב, יצטרפו לשורותיה גל גדות ואור גרוסמן.

חושבים שהסלנג הירושלמי יעבוד גם באנגלית? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully