וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מותו של הדי ג'יי דני בר, בוטלו מסיבות בתל אביב

שני גורקביץ'

22.10.2011 / 11:09

לאור מותו הפתאומי של בר החליטו מועדונים וברים רבים בעיר, בהם התדר, החתול והכלב, השסק, הבלוק והדלי, לסגור את שעריהם בסוף השבוע

מותו הפתאומי של הדי ג'יי דני בר במהלך תקלוט ב"חתול והכלב" היכה את קהילת חיי הלילה של תל אביב בתדהמה. בר נחשב די ג'יי אהוב ביותר בסצנת המועדונים והמסיבות, ולזכרו סגרו מקומות רבים את שעריהם בסוף השבוע.

מועדון "החתול והכלב", בו התמוטט בר בשישי לפנות בוקר, פרסם עוד אתמול כי "משפחת החתול והכלב המומה וכואבת. לאור הנסיבות החלטנו כי מן הראוי להפסיק את המוזיקה בסופ"ש הקרוב. לבנו עם המשפחה".

בעקבותיו הלכו גם השסק, הדלי, הרדיו-בר התדר ומועדון הבלוק, שדחה את המסיבה שהיתה אמורה להתקיים אמש במקום עם המפיק והדי ג'יי המפורסם ג'יילס פיטרסון. פיטרסון, איש רדיו 1 של ה-BBC, התייחס בעצמו בחשבון הטוויטר שלו למותו של בר וכתב "RIP Danny Bar".

ירון טרקס, הבעלים של הבלוק, אמר אתמול בשיחה עם וואלה! תרבות כי "להיות די ג'יי היה הדבר הכי חשוב עבור דני וזה שהוא מת על העמדה זה מצמרר. ייקח עוד זמן עד שנעכל שזה לא חלום רע".

המחווה שהוכנה לזכרו של בר:

מעבר לכך, התדר שאמור היה לקיים היום (שבת) את חגיגות סיום העונה שלו החליט לבטלן לחלוטין. "אחרי מחשבות רבות החלטנו לא לפתוח את התדר היום", נכתב בעמוד הפייסבוק של הרדיו-בר, "התדר הוא חלק מקהילה. קהילה של מוזיקאים, תקליטנים וסתם אנשים שממש אוהבים מוזיקה. לפני יומיים הקהילה שלנו איבדה את דני בר, אדם יקר, תקליטן מבריק וחיוך מקסים ואמיתי.... יום התדר האחרון אמור להיות יום של כיף, ריקודים וכאוס. בהתחשב בנסיבות המצערות אנחנו לא מסוגלים להמשיך בחגיגה כרגיל. המחשבה על 'מרתון דיג'יים עוצר נשימה' או 'חגיגות סיום פראיות עד אור הבוקר' מרגישה לנו מוזר. בלשון המעטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully