וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלמניה" זכה בפרס בפסטיבל הקולנוע התיעודי הבינלאומי בלייפציג

23.10.2011 / 0:01

סרטה של תמר טל אודות המסע להצלת חנות הצילום המיתולוגית בת"א, זכה בפרס הראשון בתחרות הכישרונות המבטיחים. "סרט אינטימי החוגג את האינדיבידואל", נימקו השופטים את הבחירה

"הצלמניה", סרטה של תמר טל אודות המסע להצלת חנות הצילום המיתולוגית בתל אביב, זכה בפרס הראשון בתחרות הכישרונות המבטיחים של פסטיבל הקולנוע התיעודי הבינלאומי בלייפציג שבגרמניה.

בנימוקי השופטים נכתב כי זהו "סרט אינטימי החוגג את האינדיבידואל במלוא מורכבותו. הבמאית מצליחה לחלוק עם הקהל את רגעי ההיקשרות היפים ביותר בין הסבתא מרים לנכד בן. הסרט מראה גם כי גישה חיובית לחיים, הבנה, סליחה, אמפתיה וחוש הומור הם הדברים שמשאירים אותנו בחיים ומאפשרים לנו להתגבר אפילו על הרגעים הטראגיים ביותר".

בחודש מאי האחרון זכה הסרט בפרס הראשון בתחרות הישראלית בפסטיבל "דוקאביב", הפסטיבל החשוב בארץ לסרטי תעודה. הסרט, שהפוק במקור עבור yes, זכה בפרס בשווי כולל של 80 אלף שקלים. "זהו סיפור המסופר בדרך עדינה ומרגשת, אשר מצליח לשלב בין תחושה קומית חזקה לבין תובנות רבות עוצמה על התקופה בה אנו חיים", נימקו אז שופטי הקטגוריה את הבחירה בסרט, שזכה גם בפרס העריכה, שהוענק לטל שפי.

הטריילר לסרט "הצלמניה":

  • עוד באותו נושא:
  • הצלמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully