וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "התפשטות", "פעילות על-טבעית 3", "עולם הזמן" ועוד

27.10.2011 / 7:33

מאט דיימון מציל את העולם, אורן פאלי מפחיד את כולם, ג'סטין טימברליק רץ נגד הזמן, אקי קאוריסמקי מגיע היישר מקאן וכולם נפגשים במסך הגדול עם שני סרטים נוספים

התפשטות

מותחן פעולה על צוות רופאים שנלחם בווירוס המאיים לחסל את אמריקה. זהו וירוס שנישא באוויר, והתפשטותו המהירה יוצרת פאניקה בעולם. הקהילה המדעית הגלובלית כולה מתגייסת כדי למצוא לו תרופה, אך מתקשה לעשות זאת, מה שמגביר את ההיסטריה ברחבי תבל ומפיל עוד ועוד קורבנות אומללים.

בימוי: סטיבן סודרברג. משחק: מאט דיימון, קייט ווינסלט, גווינת פאלטרו, מריון קוטיאר, ג'וד לאו, בריאן קרנסטון (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "התפשטות"?

עולם הזמן

מותחן בדיוני שמכניס אותנו לעולם בו הזמן מחליף את הכסף כמטבע הבינלאומי. העושר התעצם במשך אלפי שנים ואיפשר לחיות לנצח, בעוד שהעניים נאלצים להתחנן, ללוות ולגנוב כסף כדי לעבור את היום בשלום.

בעולם הזה, וויל סאלאס (ג'סטין טימברלייק) הוא אחד מחסרי-המזל: כל בוקר הוא מתעורר עם 23 שעות נותרות בשעונו המתקתק, והידיעה שאם לא ירוויח מספיק זמן, לא יזכה לקום מחר בבוקר. הסרט מתלווה אליו במירוץ נגד הזמן ולעבר הזמן.

בימוי: אנדרו ניקול. משחק: ג'סטין טימברלייק, אמנדה סייפריד, קיליאן מרפי (109 דקות).

איפה ומתי רואים את "עולם הזמן"?

פעילות על-טבעית 3

הפרק השלישי בסדרת האימה על האנשים הפשוטים שנרדפים בידי רוחות. אורן פאלי, הישראלי שיצר את הסדרה, ביים בה את הפרק הראשון והפיק את השני, נשאר גם הפעם על תקן מפיק, והוא הפקיד את שרביט הבימוי בידי שניים מהיוצרים החמים בהוליווד - אריאל שולמן (שגם לו קשר ישראלי) והנרי ג'וסט, מי שעמדו מאחורי סרט התעודה המדובר "קאטפיש".

הפעם, חוזר הסרט לשנות השמונים, אל ילדותן של שתי הגיבורות שפגשנו בפרקים הקודמים. הוא עושה זאת כדי לתאר כיצד התחילו השדים והרוחות להשתלט על חייהן.

בימוי: אריאל שולמן, הנרי ג'וסט. משחק: קייטי פתרסטון (85 דקות).

איפה ומתי רואים את "פעילות על-טבעית 3"?

לוחם

דרמה המתרחשת על רקע עולם אמנויות הלחימה - מעין "רוקי" או "פייטר", רק עם מכות חזקות בהרבה.

גיבור הסרט הוא טומי (טום הרדי), חייל יוצא מלחמת עירק, החוזר לביתו שבפילדלפיה לאחר 14 שנה. הוא מבקר במפתיע את אביו השנוא עליו (ניק נולטה), אלכוהוליסט משתקם שכמעט וחוגג אלף יום של פיכחות.

טומי מבקש מאביו שיעזור לו להתכונן לאליפות אמנויות לחימה, והאב, מאמן היאבקות בעבר, מסכים לכך, בעיקר מפני שהוא משתוקק לשקם את היחסים.

אך מתברר כי טומי הוא לא היחיד שהולך להשתתתף בתחרות: גם אחיו ברנדן (ג'ואל אדגרטון), מתחיל להתאמן לקראתה במרץ רב. וכך, שני האחים שלא דיברו ביניהם כל כך הרבה שנים נאלצים לפתוח מחדש את כל הפצעים המשפחתיים, כל זאת בזמן שהם מתכוננים לתחרות המאתגרת והחשובה בחייהם.

בימוי: גאווין אוקונר. משחק: טום הרדי, ניק נולטה, ג'ואל אדגרטון (140 דקות).

איפה ומתי רואים את "לוחם"?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חוף מבטחים

סרטו של אקי קאוריסמקי, שנבחר לייצג את פינלנד בטקס האוסקר. זה קרה לאחר שכבר נבחר להשתתף בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן, שם זכה בשבחים רבים וגם היה מועמד מוביל לפרסים, אם כי בסופו של דבר יצא בידיים ריקות.

הקולנוען הוותיק עוקב כאן אחר צרפתי מזדקן המעניק מחסה לילד אפריקאי שהסתנן למדינה. זו הפעם הראשונה שקאוריסמקי עוסק בנושא ההגירה וסרט ראשון שלו בשפה הצרפתית מאז 1991.

החידושים הללו לא מונעים מן הבמאי לדבוק במאפיינים הסגנוניים המוכרים והאהובים שלו: ההומור היבש, הדמויות הציוריות, הצבעים העזים ובעיקר הגישה מלאת החסד כלפי בני האדם והאמונה בניסים שיכולים לקרות להם.

בימוי: אקי קאורימסקי. משחק: אנדרה ווילמס, קאטי אוטינן, ז'אן-פייר דארוסן, ז'אן-פייר לאו (93 דקות).

איפה ומתי רואים את "חוף מבטחים"?

פריחה מאוחרת

דרמה העוסקת בנושא שכמעט לא נדון בקולנוע - האהבה אצל זוגות מבוגרים. בהתאם לכך, גיבורי הסרט הם אדם (וויליאם הרט) ומארי (איזבלה רוסליני), זוג מקסים ואוהב שצלח את כל העליות והמורדות של חיי נישואים שנמשכו 30 שנה. האם הם יצליחו לשרוד גם את הפחד מן הזקנה?

בימוי: ג'ולי גווארס. משחק: וויליאם הרט, איזבלה רוסליני (88דקות).

איפה ומתי רואים את "פריחה מאוחרת"?

הרוע שבפנים

מותחן אימה בהפקתו של אורן פאלי, הישראלי-אמריקאי שעומד מאחורי סדרת "פעילות על-טבעית".

הסרט משתמש בטריק שעמד במרכז "פעילות על-טבעית". וכך, הוא הופך על פניו את הרעיון הבסיסי שעמד תמיד מאחורי סרטי רוחות רפאים למיניהם, ובמקום להציג דמויות נורמליות שעברו לבית רדוף, עוקב אחר אנשים שהסכנה נמצאת בתוכם. במקרה זה, מדובר בזוג עתיר צרות (פטריק ווילסון ורוז ביירן) שמנסה לאתר בין ארבעת כתלי מעונם את הקללה שמחרבת את חייו.

הסרט היה רווחי כמעט יותר מכל מוצר אחר בשנת הפצתו (תקציב של מיליון דולר – הכנסות של פי 50 מכך). מדובר ככל הנראה המוצר הקולנועי המצליח ביותר של איזשהו ישראלי בהוליווד בשנת 2011.


בימוי: ג'יימס וואן. מפיק: אורן פאלי. משחק: פטריק ווילסון, רוז ביירן, ברברה הרשי (103 דקות).

איפה ומתי רואים את "הרוע שבפנים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully