וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה לא אוהב את קים קרדשיאן: עוברת מסך

25.10.2011 / 10:48

ברק אובמה לא אוהב את קים קרדשיאן, אדם לוין מסתכסך עם רשת פוקס ניוז, ומנדי מור חוזרת לטלוויזיה: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אובמה מסתכסך עם משפחת קרדשיאן

האחיות קרדשיאן וברק אובמה. AP
לא מספיק חינוכיות? האחיות קרדשיאן והנשיא אובמה/AP

האם האיש הכי חזק באמריקה הצליח להסתכסך עם המשפחה הכי מדוברת באמריקה? מישל אובמה, אשתו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, ליהגה בראיון על כך שבעלה אינו מחבב את הסדרה "משפחת קרדשיאן" שעוסקת במעלליהם של בני המשפחה קים קרדשיאן, רוב, קלואי וקורטני, ומהווה את אחת הסדרות הנצפות ביותר בארצות הברית. האישה הראשונה אמרה בראיון כי למרות שבעלה חושב ששהסדרה היא השפעה לא טובה על בנותיהם, הן דווקא כן אוהבות את הסדרה וכי אין לה כל בעיה שיצפו בה כל עוד הלקחים שילמדו ממנה יהיו טובים ומועילים.

ההתבטאות, שמהווה פגיעה בקונצנזוס אמריקאי רחב לכל הפחות (וסתם פגיעה באגו של הקרדשיאנ'ס לכל היותר), גררה ניסיונות להלהיט את הרוחות, אולם אלו נתקלו בקרירות מוחלטת מצד בני המשפחה. האח, רוב קרדשיאן, סירב להתרגש מהעובדה שהאזרח מספר 1 באמריקה לא צופה בסדרה שלו, ואמר שזה לא משנה כי "כנראה שמישהו בבית הלבן כן צופה בסדרה".

רוב קרדשיאן אצל אלן דג'נרס

זו איננה הפעם הראשונה שתכנית טלוויזיה הופכת לנושא מדובר בזמן מערכת בחירות. ב-1992 היתה זו הסדרה "מרפי בראון" בכיכובה של קנדיס ברגן שהובילה לדיון נוקב על השינויים בתא המשפחתי הגרעיני בעקבות החלטתה של בראון בסדרה להביא ילד לעולם ללא בבעל. קו העלילה הוציא את המועמד לנשיאות דאז, סגן הנשיא דן קוויל משלוותו, והוא אמר בתגובה כי דמותה של בראון "מתעלמת מחשיבותם של אבות על ידי כך שהיא מביאה בעצמה ילד לעולם". אז לא בטוח שאובמה או מישהו מיריביו הפוליטיים ייגרר למלחמות על הישבן המלאכותי של קים קרדשיאן, אבל שווה לחכות.

המיותר: אדם לוין ומנחי פוקס ניוז צ'ילבות

אדם לוין, סולן להקת מארון 5 והשופט של תכנית הכשרונות "דה וויס" החליט להשתלח ברשת הטלוויזיה פוקס ניוז. הכוכב כתב השבוע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מבקש בכל לשון של בקשה מהרשת שלא לשדר יותר את המוזיקה שלו. הנימוק המדויק: "פוקס ניוז היקרים, אל תנגנו יותר את המוזיקה שלנו בערוץ הפאקינג המרושע שלכם. תודה".

מגישי הרשת לא נשארו חייבים. המגיש גרג גטפלד ניסח כמה ציוצים משלו נגד הזמר כשהראשון בהם היה: "אדם היקר, זו לא מוזיקה". משם הוא המשיך לציוצים קצת יותר משתלחים וכתב: "בדיחה משעשעת: למה מארון 5 חצו את הכביש? כי מוזיקה מחורבנת היא חוקית שם". המגיש אנדי לוי היה תקיף יותר ופנה ללוין בחשבון הטוויטר שלו עם הציוץ: "אדם לוין היקר, אל תעשה פאקינג מוזיקה מחורבנת יותר לעולם. תודה". מסתבר שצריך לא יותר מ-140 תוים כדי לחזור להיות צ'ילבות תיכוניסטיות.

הביזאר:חותנות משוגעות - לא רק אצלכם בשולחן החג

על היחסים בין הכלה לחותנת נשפך כבר דיו רב, אולם אנחנו טרם שבענו מסדרות ריאליטי-טראש שמפוצצות את הבעיות האלה ישר על המסך שלנו: סדרת הריאליטי החדשה "Monster in-laws" שהפציעה בפרק ראשון השבוע, גורמת לחותנת שלכם להיראות כמו אימא תרזה. הסדרה של רשת A&E עוקבת אחר משפחות שטרם פתרו את נושא ההורים שמתערבים בחיי הזוג הטרי, ומנסות כעת לעשות את זה לעיני כל העולם וחותנתו.

המשפט הבא מפיה של החותנת פאם כנראה ממצה בצורה
הטובה ביותר את הקיצוניות של משתתפי הסדרה: "לקבל נכדה זה הדבר הכי גדול שיש בעולם. זה יותר טוב מסקס". כבר אמרנו שחתונה זה אף פעם לא רק עם בן הזוג?

ליהוק שיחוק: מנדי מור נשואה ומתוסבכת

מנדי מור. Henry S. Dziekan III, GettyImages
נישואים מודרניים. מנדי מור/GettyImages, Henry S. Dziekan III

מנדי מור חוזרת למסך והפעם היא הולכת להיות במרכזו: מור תככב בסדרה קומית חדשה שתעלה ברשת ABC תחת הכותרת: "Us and Them". הסדרה עוסקת ביחסים שבין המשפחות שאנו נולדים לתוכן לבין אלו שאנו יוצרים לעצמנו במשך השנים. מור תגלם בסדרה את אנני, נשואה טרייה לבעלה בן, שמנסה להתמודד עם הבעיות שמביאים עימם כל בני המשפחה האלה. אם זה לא יצליח, אולי היא תוכל למצוא את עצמה מככבת בסדרה מהאייטם הקודם.

לינק לעת צרה: זה מה שהיא אמרה!

ריאן ווילסון. Richard Drew AP, AP
ישתולל כשיגלה שפרצו לו למייל. ריין ווילסון מ"המשרד"/AP, Richard Drew AP

אם אתם נמנים על מעריציו של דוויט שרוט (ריין וילסון) מהסדרה "המשרד", הלינק הזה הוא בשבילכם. רשת NBC מאפשרת לכם להוציא את הסטוקר שבכם, ולהציץ למייל של מר שרוט התמהוני. בתיבת האינבוקס של שרוט תוכלו למצוא מיילים שהחליף עם עמיתיו למשרד וגם לכתוב לו מייל בעצמכם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: "מד מן" לא לילדים בלבד

חבורת "פאני אור דיי" לקחה את קירנן שיפקה - הילדה הקטנה בעלת השם המוזר מהסדרה "מד מן", ושמה אותה על כיסא הפסיכולוגית. מהעבר השני הם הושיבו ילדים כוכבים אחרים כמו נולן גולד מ"משפחה מודרנית", הופ מ"לגדל את הופ" ועוד. התוצאה: פסיכולוגיית ילדים בשקל, והוכחה שהילדונת שחקנית טובה יותר מאימה הטלוויזיונית ג'נוארי ג'ונס.

איך אתם מסכמים את השבוע בטלוויזיה האמריקאית? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully