וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא שמעון פרס לג'ייסון אלכסנדר: "תרשה לי לקרוא לך ג'ורג'"

25.10.2011 / 11:43

נשיא המדינה נפגש עם השחקן המבקר בישראל ודן עמו בשאלה כיצד לקדם את השלום במזרח התיכון. אלכסנדר: "אני וסיינפלד זה אכן עולמות נפרדים. אקדם השלום דרך ההומור"

חמש שנים אחרי שראש הממשלה לשעבר אולמרט אירח את ג'רי סיינפלד המעט המום, נשיא המדינה שמעון פרס נפגש עם עמיתו של סיינפלד לסדרה המיתולוגית ג'ייסון אלכסנדר, ושוחח איתו על המצב במזרח התיכון.

"אנא הרשה לי לקרוא לך ג'ורג'", אמר נשיא המדינה וכיוון לדמותו של אלכסנדר כג'ורג' קוסטנזה. "ג'ורג', ב'סיינפלד' אתה וג'רי מקיימים הלכה למעשה מציאות חברתית של שתי מדינות לשני עמים - לשניכם תפיסת עולם ומחשבות יצירתיות, מה העצה שלך לקידום השלום במזה"ת ?"

"אני וג'רי סיינפלד הם אכן שני עולמות נפרדים וזה מאוד קשה לקיים מערכת יחסים שכזו", השיב השחקן. "עצתי לכם היא לא לוותר, למרות האכזבות. צריך להמשיך במאמץ הקשה של קידום השלום שהוא כה חשוב וגם אני, דרך הקומדיה וההומור מנסה לתרום את חלקי למאמץ ההסברה ולקידום רעיון שתי המדינות לשני העמים".

אלכסנדר מבקר בישראל בראש משלחת עמותת "קול אחד" לקידום הרעיון של שתי מדינות לשני עמים. אלכסנדר נפגש אמש עם המשנה לראש הממשלה השר משה בוגי יעלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully