וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול מציגה: השיר החדש - "ילד"

27.10.2011 / 7:00

סוף סוף זה כאן: מרגול משחררת את "ילד" שיר ראשון מאז נעצרה והוגש נגדה כתב אישום. מרגול: "הטקסט עוצמתי, אך לא מדבר על מקרה ספציפי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי כמה שבועות של ציפייה, יוצא היום (חמישי) הסינגל הראשון של מרגול מאז נעצרה והוגש נגדה כתב אישום בגין סחיטה באיומים. השיר הוא "ילד" שכתב אבי אוחיון והלחין אסף צרויה, העוסק בקשר בין אם לבנה. השיר נכתב לפני פריצת "פרשת מרגול", אולם מילותיו יזכו לפרשנות עדכנית, שכן גם בנה של מרגול, אסף לביא, נקשר לאירועים השונים.

"כשקיבלתי את השיר והאזנתי לו, מיד נשבתי בקסמו", מסרה מרגול. "היה לי חופש אמנותי מלא לבצע אותו כרצוני ולהביא את הפן האישי שלי אל תוך השיר. אני אוהבת מאוד ושלמה עם התוצאה הסופית. הטקסט העוצמתי מדבר על הקשר בין אמא לילד באופן כללי ולא מתבסס על מקרה ספציפי, אני מאמינה שכל אחד יכול לקחת את הטקסט למקום אישי משלו".

מרגול נמצאת במעצר בית מאז פרוץ הפרשה ומשפטה צפוי להתחיל בינואר 2012. במסגרת הפרשה, נאשמת מרגול כי קשרה קשר עם אנשי העולם התחתון כדי לסחוט באיומים את אמרגנה, אסף אטדגי, בשל כספים שהיה חייב לה, לטענתה. בנוסף, נטען כי אנשי העולם התחתון ניסו להשפיע על תוצאות "כוכב נולד" באמצעות מרגול ואף להביא להחתמת אמנים מהתוכנית, כמו לירון רמתי, על חוזים אצל אנשי העולם התחתון. לפרשה נקשר גם שמו של המגיש ירון אילן, אולם הוא נוקה באחרונה מכל חשד ושב לעבודתו בערוץ 24.

מרגול כבר עובדת על השיר הבא
פרשת מרגול: כל הכתבות, הדיווחים והפרשנויות
מה דעתכם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

מרגול – ילד. רקאנה
שיר ראשון. מרגול/רקאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully