וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חוגגת בקליפ חדש - "Party"

27.10.2011 / 7:01

כוכבת הפופ ממשיכה במדיניות הקליפ לכל שיר והפעם עם "Party" ההדוניסטי הכולל מחשופים מכובדים והופעות אורח של קלי רולנד מדסטני'ז צ'יילד ואחותה של ביונסה, סולנג'

תקופת ההריון מוציאה מביונסה וצוותה את כל ארסנל התותחים והפעם מדובר בקליפ שלישי בתוך תקופה של חודש: הלילה (רביעי) שחררה הזמרת את הקליפ לשיר "Party" - מהקטעים היותר חמודים באלבומה האחרון, "4". הקליפ שונה מהשיר המקורי וכולל הופעת אורח של הראפר העולה J Cole במקומו של אנדרה 3000 (אאוטקאסט), שבשל סכסוך עם חברת התקליטים לא מופיע כבר זמן רב בקליפים כלשהם.

צפו בקליפ:

את הקליפ, בו נראית ביונסה חוגגת בשלל תלבושות ותנוחות אטרקטיביות, ביימה כוכבת הפופ בעצמה. כוכבות הקליפ לצד ביונסה הן קלי רולנד, הקולגה לדסטני'ז צ'יילד וכוכבת פופ בעצמה ואחותה של ביונסה, סולנג', גם היא זמרת כשרונית למדי שעתידה להוציא אלבום חדש ב-2012.

ביונסה נמצאת בימים אלה בהריון הראשון מבעלה, הראפר ג'יי זי. הקליפים ששחררה באחרונה צולמו או לפני ההריון או ממש בתחילתו ובקרוב נראה שנשמע ממנה הרבה פחות. עם זאת, כבר בסוף החודש הבא ייצא די.וי.די חדש של ביונסה בהופעה. בינתיים, השוו את "Party" לקליפים האחרים של הזמרת מהאלבום "4":

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully