וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוואס ובאטהד חזרו לטלוויזיה: "הם בכלל לא השתנו"

28.10.2011 / 9:39

סדרת האנימציה של MTV קמה לתחייה ובמקום לרדת על קליפים, השניים בוהים ב"ג'רזי שור". פלא שאמריקה לא נסחפה?

מסתבר שחוקי הזמן לא חלים על סדרות אנימציה, לפחות לא אלה של MTV: בארה"ב התפלאו לראות ש"ביוואס ובאטהד", גיבורי סדרת האנימציה שהפכו לגיבורי תרבות עם חיים משל עצמם, פשוט לא השתנו ביותר מעשור בו לא היו בטלוויזיה. מצד שני, העולם אותו הם חווים דרך מכשיר הטלוויזיה הניצב מול הספה המרוטה שלהם, השתנה לחלוטין.

"הדבר המשמעותי היחיד שהשתנה בין 1997 עת ירדה הסדרה ל-2011 הוא ש-MTV ויתרה גם על מראית העין של ערוץ מוזיקה", כתב אלן ספינוול באתר Hitflix, בביקורת על פרק הבכורה של "ביוואס ובאטהד" החדשה ששודר אמש (חמישי) בארה"ב. "לכן מה שהשניים מדברים עליו אלו סדרות ריאליטי של MTV כמו 'ג'רזי שור', ו'בת 16 בהריון'".

"ביוואס ובאטהד" 2011: הטריילר

ככלל, רוב מבקרי הטלוויזיה בארה"ב לא התלהבו מהקאמבק של "ביוואס ובאטהד". נדמה שהאכזבה הגדולה מכולן היא שהסדרה פשוט נותרה אותו דבר, ללא כל חידוש רעיוני וגרוע מכך - עיצובי: אותה אנימציית ניינטיז, בזמן שהעולם ראה כבר כמה סרטים של פיקסאר: "זה היה חייב להשתנות", כתב מבקר הניו יורק טיימס. "נראה שטיפשות הנעורים היא נצחית".

"מה שמדהים זה כמה הם הפכו דומים לדמויות שהם יורדים עליהם", כתב מבקר הלוס אנג'לס טיימס. "עם השנים הם נשמעו פחות כמו ילדים עצבניים ויותר כמו הזקנים מהחבובות של הדור שלהם".

טריילר נוסף ל"ביוואס ובאטהד" 2011:

ב-MTV יכולים להתנחם שגם "ג'רזי שור" לא זכתה לביקורות טובות במיוחד עם עלייתה, מה שלא מנע ממנה להפוך לתוכנית הנצפית בתולדות הרשת. עתה ימתינו לתוצאות הרייטינג כדי לבדוק האם שני גברים מצוירים יכולים להתחרות באייקון כמו סנוקי. בינתיים, הם יכולים להסתפק במחמאות של מבקר AOL שטען שאכן דבר לא השתנה, וטוב שכך: "זה עדיין מנצח ורלוונטי והפרשנות נשמעת חדה ומצחיקה", נכתב באתר. "אבל ב-MTV צריכים להיזהר - אם השניים ידברו רק על דמויות של MTV שוב ושוב, זה פשוט עלול להימאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully