וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "דרייב", "הרפתקאות טינטין", "יומן הרום" ועוד

3.11.2011 / 6:44

ריאן גוסלינג יוצר סרט פולחן, סטיבן שפילברג וג'וני דפ מעבדים יצירות פולחן, אדי מרפי ובן סטילר גונבים מזומן וכולם נפגשים השבוע על המסך הגדול בסוף שבוע קולנועי מסעיר

דרייב

מותחן הפעולה שזכה בפרס הבימוי בפסטיבל קאן, ומאז הפך לסוג של פולחן בעולם - כולל בישראל, שבה זכה להקרנות בכורה מוצלחות בסינמטקים של חיפה ושל חולון. ריאן גוסלינג, אולי הכוכב הלוהט ביותר של הקולנוע האמריקאי כרגע, מגלם בסרט זה שכיר חרב מקצוען המתמחה בהוצאה לפועל זריזה ונקייה של משימות מלוכלכלות. הוא תמיד עושה זאת בקור רוח מוחלט, אך בשעה שהוא נקרה בדרכה של שכנה צעירה ויפה (קארי מליגן) שעומדת בסכנה, נראה כי לראשונה באמת אכפת לו ממשהו. האם יצליח להעביר הילוך ולצאת מזה בשלום, או שמא ידרדר לתהום?

בימוי: ניקולס וינדינג רפן. משחק: ריאן גוסלינג, קארי מליגן, כריסטינה הנדריקס, אלברט ברוקס, רון פרלמן (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "דרייב"?

הרפתקאות טינטין

עיבוד פרי עטם של סטיבן שפילברג (בימוי) ופיטר ג'קסון (הפקה) לקומיקס הבלגי על מעלליו של עיתונאי חוקר וכלבו הנאמן - קומיקס שאמנם פחות מוכר בישראל, אבל הוא פולחן לאומי במדינות אירופאיות רבות. לצורך העניין השתמש שפילברג לראשונה בתלת-ממד ובטכניקת לכידת התנועה (בקצרה: אנימציה המבוססת על שחקנים בשר ודם). את התסריט כתבו הבריטים הלוהטים ג'ו קורניש, סטיבן מופט וניק פרוסט, והם מתארים כאן כיצד טינטין יוצא בעקבות מטמון מסתורי, מה שסוחף אותו להרפתקה חובקת עולם.

בימוי: סטיבן שפילברג. הפקה: פיטר ג'קסון. משחק: ג'יימי בל, דניאל קרייג, אנדי סרקיס, סיימון פג. קולות בעברית: עידו מוסרי, יוסף סוויד (107 דקות).

איפה ומתי רואים את "הרפתקאות טינטין"?

מיליארד סיבות לשוד

קומדיית פעולה בהשראת המשבר הכלכלי בארצות הברית, ובעיקר פרשת ברני מיידוף והרצון של העם לנקום במי שגזלו את כספם. בסרט זה, מדובר בעובדי בניין יוקרה היוצאים לשדוד בחזרה את ההון שנגנב מהם בידי ההשקעות הנכלוליות של אחד הדיירים המיליארדרים.

בימוי: ברט רטנר. משחק: בן סטילר, אדי מרפי, קייסי אפלק, אלן אלדה, מתיו ברודריק, טיה ליאוני, גבי סידיבה (104 דקות).

איפה ומתי רואים את "מיליארד סיבות לשוד"?

יומן הרום

לאחר שנים של ניסיונות, הצליח ג'וני דפ להביא אל הבד את "יומן הרום", עיבוד נוסף לרומן של הסופר האמריקאי הייחודי האנטר ס.תומפסון, וזאת 11 שנה לאחר שכיכב בעיבוד ל"פחד ותיעוב בלאס וגאס" פרי עטו.

הספר, שנכתב ב-1959 ויצא לאור ב-1998, מבוסס על מעלליו של הסופר המנוח עת היה עיתונאי עצמאי בסוף שנות ה-50 בפורטו ריקו, ודפ מנסה להעניק חיים קולנועיים לחוויות הכתובות הללו.

את הסרט ביים ברוס רובינסון הבריטי, שהקומדיה שלו, "ויתנייל ואני", נהפכה בשנות השמונים לסרט פולחן, אך מאז הוא עצמו מעט נעלם.

בימוי: ברוס רובינסון. משחק: ג'וני דפ, אהרון אקהרט, אמבר הרד (110 דקות).

איפה ומתי רואים את "יומן הרום"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully