וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"I Shot My Love" זכה בפסטיבל דוקו ברומניה

שני גורקביץ'

30.10.2011 / 16:04

סרטו של תומר הימן על בן זוגו הגרמני וחייו בישראל זכה בפרס הראשון בפסטיבל הדו-שנתי Astra Film Festival

"I Shot My Love" של תומר הימן ("תומר והשרוטים", "בובות על נייר", "גשר על הוואדי") זכה אתמול (שבת) בפרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי Astra Film Festival שנערך בעיר סיביו שברומניה. הימן התמודד בקטגוריה מול 11 סרטים מרחבי העולם, בהם גם "32Z" של אבי מוגרבי.

"אני מאוד שמח וגאה שסרטי נגע בצופים וזכה בפרס בפסטיבל. מדובר בסרט אישי מאוד, המלמד כי אנחנו מסוגלים להתמודד עם הטראומה הגדולה ביותר שלנו לא רק מנקודת מבט של קרבן, אלא גם באומץ הנדרש לבחינת עמדת הצד השני", אמר הימן בעקבות הזכיה. כפרס יקבל הבמאי 2,500 אירו מרשת HBO שהייתה נותנת החסות של הפסטיבל.

הסרט עוקב אחר הקשר הרומנטי הנרקם בין הימן ואנדראס מרק, רקדן גרמני, אותו הכיר במהלך ביקור בחו"ל. כשמרק עובר לתל אביב הוא מתמודד עם בן זוג חדש, עם המורכבות של החיים כגרמני במדינת ישראל ועם אמו של הימן, בת לניצול שואה, שמנסה להשפיע על חייהם.

הזכיה ברומניה מצטרפת לשורת פרסים שהוענקו לסרט, בהם גם פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הוט דוקס בטורונטו, ציון לשבח בפסטיבל קוויר בליסבון, פרס בחירת הקהל בפסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי הבינלאומי של טיוואן ועוד. הסרט הינו קופרודוקציה ישראלית-גרמנית בשיתוף ARTE ונרכש להפצה מסחרית ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר הימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully