וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס: האלבום הגנוז בדרך לצאת

31.10.2011 / 10:46

אוסף שירים חדשים של הזמרת, כולל שיר שהוקלט תחת השפעת הירואין, עתיד לראות אור בקרוב. אביה: "בכיתי כששמעתי אותו"

זה היה צפוי, וכנראה שזה קרוב מתמיד: איימי וויינהאוס תוציא אלבום שירים חדשים בקרוב, כך מדווחת הבוקר (שני)העיתונות האנגלית הבוקר. על פי הדיווח, האלבום כולל מספר שירים שהקליטה הזמרת לפני מותה, בהם שיר אותו ביצעה כשהיא תחת השפעת הירואין - כך על פי הדיווח בסאן הבריטי.

מיץ' וויינהאוס, אביה של הזמרת, "בכה כששמע את השירים" על פי הדיווח ואמר: "הייתי כל כך עסוק בלרדוף אחריה כל הזמן, שלא הבנתי איזו גאונה אמיתית היא היתה. רק כשישבתי עם שאר המשפחה והאזנתי לחומרים, הבנתי את גודל כשרונה. מג'אז ועד היפ הופ, זה עוצר נשימה".

האלבום החדש ישוחרר ב-5 בדצמבר וכל לירת שטרלינג שירוויח ממכירתו תתרם לקרן הצדקה על שם וויינהאוס. המפיקים סאלאם ריימי ומארק רונסון עובדים על השיופים האחרונים בפרויקט שהוא כרגע גאוות המשפחה: "אם אני והמשפחה לא היינו חושבים שזה בסטנדרטים של מה שאיימי הוציאה עד היום, לא היינו מסכימים לשחרר אותו. אנחנו מאמינים שזו מחווה ראויה למורשתה המוזיקלית".

וויינהאוס מתה בסוף חודש יולי והיא בת 27 בלבד. בשבוע שעבר נקבע סופית כי מה שהביא למותה של הזמרת המוכשרת הוא צריכת יתר של אלכוהול - ולא מנת יתר של סמים, כפי שנחשד בתחילה.

איימי וויינהאוס מתה: כל הכתבות
איימי וויינהאוס והשירים החדשים: האם הם יהיו טובים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully