וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקדים עם כוכבים" שונאת טרנסקסואלים? עוברת מסך

1.11.2011 / 10:41

שבוע של טלטלות רגשיות לקהילה ההומו-לסבית בגלל צ'אז בונו והפוליגמיה ממשיכה לחגוג על המסך: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "רוקדים עם כוכבים" וצ'אז בונו מטריפים את המדינה

היה זה שבוע של רכבת הרים רגשית לקהילה הגאה בארצות הברית. ראשית, העליות: קונאן אובריאן, מנחה תכנית האירוח "קונאן" ברשת TBS, החליט כי לרגל חגיגות שנה לתכנית הוא יחתן בשידור חי זוג גאה שחצי ממנו נמנה על צוות העובדים שלו. קונאן יחתן את הזוג המאושר בניו יורק, שם הותרו נישואים חד מיניים רק בחודש יוני האחרון.

ולמורדות: צ'אז בונו, המתמודד המדובר ביותר "רוקדים עם כוכבים" ובנה של הזמרת שר, הודח השבוע מהתחרות. בונו, שנולד כאישה ועבר ניתוח לשינוי מין, גרר תגובות מכל הסוגים והמינים עם ההודעה על השתתפותו בתכנית. בין היתר, פרסמה רשת FOX ניוז מאמר מאת ד"ר קית' אבלאו תחת הכותרת: "אל תתנו לילדיכם לצפות ב'רוקדים עם כוכבים' עם צ'אז בונו".

צ'אז בונו ולייסי שווימר מפליאים בצ'ה צ'ה צ'ה

כצפוי, גם הדחתו של בונו השבוע לא עברה בשקט. ארגון GLAAD - ברית הקהילה ההומו-לסבית נגד השמצה – שיבח את בונו ואמר עם הדחתו כי "יש לציינו לשבח בשל האומץ וההתמדה שלו". בנוסף, בונו ושותפתו לריקודים לייסי שווימר הביעו זעם על השופטים, שלטענתם ייחסו יותר מידי חשיבות לנתוניו הפיזיים הגדולים של בונו ופחות מידי לצעדי הריקוד שלו. אך למרות המירמור, סיכם בונו את החוויה כ"נהדרת" וככזו ש"משנה את החיים".

המיותר: פליטת פה קטלנית של ג'יי לנו

ככל שאנחנו יודעים, לג'יי לנו אין יכולות לנבא את העתיד, שכן אם היו לו, הוא כנראה לא היה מבצע את המונולוג הבא בעת שהנחה את אירוע האופנועים "לאב רייד" בסוף השבוע שעבר. על פי הלוס אנג'לס טיימס, לנו אמר בקטע הפתיחה: "בכל שנה המארגנים אומרים: 'תנהגו בזהירות'. אני אומר: 'אל תנהגו בזהירות'. אני רוצה לראות מישהו נופל. שיהיה כיף. אני רוצה שזה יהיה לפני או מאחורי ולראות שורה של אופנוענים מתרסקים; תשתכרו, תיפלו מהמסלול. כולנו הפכנו ליותר מידי מנומסים, לא היתה לנו תאונה אחת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ג'יי לנו ב"לאב רייד":

שעה בלבד לאחר מכן, מצאו שני אופנוענים מלוס אנג'לס את מותם כאשר פגעו במשאית. מלנו או NBC לא נמסרה תגובה. אחד המשתתפים באירוע צייץ בטוויטר בטרם תחילת המרוץ, כי "הלוואי ולנו לא היה מתבדח על זה. אם מישהו ייפול, הוא ירגיש ממש רע על ההערות שלו". צודק.

הביזאר: הפוליגמיסט הטלוויזיוני הפך לאב בפעם ה-17

על הסדרה "Sister Wives" סיפרנו לכם כבר בעבר, אבל למי ששכח, הנה תזכורת ב-14 מילים: גבר אחד, שחי עם ארבע נשים, הביא לעולם המון ילדים ועשה מזה תכנית ריאליטי. השבוע, מספר שבועות בלבד לאחר פתיחת העונה השנייה של הביזאר החביב של רשת TLC, הגיח לעולם צאצא נוסף לבית המשפחה, וכעת קודי בראון הוא אב גאה ל-17 ילדים. לעולל הקטן בחרו ההורים הגאים לקרוא על שם המלך בעל 1,000 הנשים - סולומון. נראה שהתפוח לא ייפול רחוק מהעץ.

מרבה נשים מרבה דאגה:

אבל לצד השמחות, על שבט בראון עוברים גם ימים קשים. המשפחה עברה בשנה שעברה ללאס וגאס לאחר שהרשויות במדינת יוטה פתחו בחקירה נגד קודי בחשד לביגמיה. כעת עומדים הבעל וארבע הנשים בפני משפט באשמה שעברו על חוקי הפוליגמיה במדינה.

ליהוק שיחוק: מ"סקראבס" היישר ל"קוגר טאון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגעגעתם? משתתפי "סקראבס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנתיים לאחר סיומה של קומדיית בית החולים "סקראבס" נזכה בעונת האמצע הקרובה לאיחוד מרגש של חברי הקאסט מבית החולים "הלב הקדוש". הסדרה "קוגר טאון" תשמש את הפלטפורמה לאיחוד, כאשר תביא לתפקידי אורח את שרה צ'וק (אליוט ריד בסקראבס), זאק בראף (ג'יי די), רוברט מאצ'יו (טוד), סאם לויד (טד) וקן ג'נקינס (ד"ר קלסו) – כולם בפרק אחד מיוחד. חשוב לציין שהחברות בין שתי הסדרות נובעת משבתן תחת אותו בית הפקה וכי גם קורטני קוקס, כוכבת "קוגר טאון" קפצה לבקר בזמנו ב"סקראבס".

לגבי צ'וק, היא לא תסתפק בפרק אחד והיא צפויה לככב בעונה הקרובה של "קוגר טאון" בתפקיד חוזר כחברתו של בובי לצדה של כריסטה מילר – חברה קבועה בקאסט – גם היא בוגרת בית החולים המטורלל.

לינק לעת צרה: אמת או חובה חסר בושה

בעונת האמצע הקרובה תשוב "חסרי בושה" ("Shameless") של רשת שואוטיים. אבל אם אתם כבר לא יכולים לחכות למופרעים של משפחת גאלאגר, הנה נחמה קטנה: הסדרה תשיק בקרוב מספר פרקי רשת בטרם עליית העונה השנייה בהם ישחק הבן הבכור ליפ גאלאגר (ג'רמי אלן וויט) "אמת או חובה" עם הגולשים.

ליפ גאלגר מסביר לכם מה לעשות

מה התפקיד שלכם בסיפור? כל שעליכם לעשות הוא להציע בעמוד הפייסבוק או הטוויטר של הסדרה הצעות למשימות חובה או לשאול שאלות למשימות אמת עבור גאאלגר. 10 המשימות הטובות ביותר יבוצעו על ידי ליפ בפרקי הרשת שיועלו בקרוב.

סרטון השבוע: "המפץ הגדול" מותחת

ממתקים, תחפושות ותעלולים כיכבו השבוע בטלוויזיה האמריקאית, תחת התירוץ של ליל כל הקדושים. בקטע שלפניכם, החליטו החנונים של "המפץ הגדול" שהעסק לא נועד רק לילדים עם תחפושות או מבוגרים עם מצלמות נסתרות. צפו במתיחת ליל כל הקדושים מבית היוצר של שלדון קופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully