וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני יוסטון יגיע לישראל לבכורת "פלייאוף"

שני גורקביץ'

31.10.2011 / 16:18

כוכב סרטו החדש של ערן ריקליס, בהשראת סיפור חייו של רלף קליין, יבקר החודש בתל אביב לקראת יציאת הסרט לאקרנים

השחקן דני יוסטון יבקר בישראל בסוף החודש, לרגל בכורת סרטו החדש "פלייאוף". את הסרט ביים ערן ריקליס ("הממונה על משאבי האנוש", "הכלה הסורית", "עץ הלימון") והוא יוקרן בבכורה בארץ ב-20 בנובמבר.

יוסטון, בנו של הבמאי ג'ון יוסטון ואחיה של אנג'ליקה יוסטון, הופיע בעשרות סרטים בהם: "הגנן המסור", "אקס מן", "רובין הוד", "מרי אנטואנט", "21 גרם", ועוד. בימים אלה סיים את צילומי הסדרה "עיר הקסמים" שתעלה לשידור בשנה הקרובה בארצות הברית. ב"פלייאוף" מגלם יוסטון את התפקיד הראשי ודמותו מבוססת על סיפורו של מאמן הכדורסל האגדי רלף קליין. בפסטיבל הסרטים הבינלאומי האחרון במונטריאול זכה יוסטון בפרס השחקן הטוב ביותר על משחקו בסרט.

"פלייאוף" מביא את סיפורו של מאמן כדורסל ישראלי שמוזמן לאמן את נבחרתה הלאומית של גרמניה ומסכים לעשות זאת למרות היותו ניצול שואה. הסיפור מבוסס כאמור על חוויותיו של קליין שב-1977 זכה באליפות אירופה עם מכבי תל אביב ומספר שנים לאחר מכן נסע לגרמניה לאמן את נבחרתה הלאומית עמה ואף הגיע ב-1984 לאולימפיאדת לוס אנג'לס.

מדובר בהפקה ישראלית-צרפתית-גרמנית, בתקציב של 25 מיליון שקלים, שנחשבת לאחת היקרות ביותר בקולנוע הישראלי. מלבד השחקנים הישראליים משתתפים בסרט גם אמירה קסר הצרפתיה, ומקס רימלט, מרק וושקה והנס זישלר מגרמניה. הסרט ייצא להקרנה מסחרית בישראל ב-24 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully