וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי קיי רולינג כמעט וחיסלה את חברו הטוב של הארי פוטר

1.11.2011 / 8:58

הסופרת הבריטית חשפה כי במהלך כתיבת סדרת הספרים שקלה ברצינות לחסל את דמותו של הקוסם הג'ינג'י, רון ויזלי, "מתוך רצון לעשות דווקא"

כמעט ואיבדנו את הג'ינג'י: הסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג חשפה כי במהלך כתיבת סדרת ספרי "הארי פוטר" שקלה "ברצינות" להרוג את דמותו של רון ויזלי, חברו הטוב ביותר של הגיבור הממושקף, מתוך "רצון לעשות דווקא".

על אף שלאורך הסדרה לא נמנעה רולינג מלחסל דמויות אהובות - מראש בית הספר לקוסמים הוגוורטס, אלבוס דמבלדור, ועד לתנשמת של הארי, הדוויג - היא שמרה על שלושת הכוכבים המרכזיים, הארי, רון והרמיוני ללא פגע. זאת, מסתבר, לפחות עד כתיבת מחצית מן הספרים אז בעקבות משבר בחייה האישיים כמעט והפכה את השחקן שמגלם את ויזלי, רופרט גרינט, למובטל.

יכול להיות שלא היינו זוכים בכל הטוב הזה:

רולינג התראיינה לדניאל רדקליף, שגילם בסדרת הסרטים את דמותו של הגיבור הארי, עבור התוספות המיוחדות בדי.וי.די של הארי פוטר ואוצרות המוות.

בראיון סיפרה כי "באופן משעשע למדי, תכננתי מההתחלה שאף אחד מהם לא ימות. ואז, באמצע כתיבת הסדרה, באקט שלדעתי משקף את העובדה שלא הייתי במקום שמח במיוחד בחיי, התחלתי לחשוב אולי להרוג אחד מהם מתוך רצון טהור לעשות דווקא. 'הנה, עכשיו אין לכם אותו יותר'. אבל אני חושבת שבלב פנימה פנימה ידעתי שלמרות ששקלתי ברצינות להרוג את רון, לא הייתי עושה זאת". לדבריה, "זו הקלה אמיתית לדבר על כל זה".

איך היו סרטי "הארי פוטר" בלי רון ויזלי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully