וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סרטי הנשים: מחווה ליוצרות החוג לקולנוע בתל אביב

שני גורקביץ'

1.11.2011 / 15:57

אורנה בן דור, אסנת טרבלסי ויהודית קציר ישתתפו באירוע שייציין 40 שנה לחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטה

יהודית קציר, אורנה בן דור, תמר מרום ויוצרות נוספות ישתתפו בערב מחווה לחוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב שיערך בשבוע הבא במסגרת הפסטיבל הבינלאומי ה-8 לסרטי נשים ברחובות. הערב ייערך ב-8 בנובמבר לציון 40 שנים לחוג והפסטיבל עצמו ייפתח ב-7 בנובמבר ויימשך עד ה-13 בחודש.

20 מהבולטות שבבוגרות החוג ישתתפו בפאנל בו ידונו באופי החוג, בייצוג הנשי בו לאורך השנים, בתפקידן של הנשים בהפקות החוג, ביכולתן של הבוגרות לחדור לתעשייה המקומית ולשנות את פניה לאורך השנים. במסגרת האירוע יוקרנו גם מבחר מסרטי הסטודנטיות שביימו הבוגרות הבולטות בחוג ב-40 השנים האחרונות.

בין משתתפות האירוע ניתן למנות את הבמאית אורנה בן דור ("מעושרות", "סקס ישראלי", "בגלל המלחמה ההיא"), המרצה לקולנוע אושרה שוורץ ("אש זרה","100 ילדים שלי"), אסנת טרבלסי ("הילדים של ארנה", "פיצה באושוויץ"), מפקחת קולנוע ותקשורת במשרד החינוך דורית באלין, טלי הלטר שנקר ("אבידות ומציאות", "בנות בראון"), הסופרת יהודית קציר, העורכת עינת גלזר-זרחין ("לילסדה", "כנפיים שבורות", "הכוכבים של שלומי", "מדורת השבט", "אביבה אהובתי", "הערת שוליים").

במקביל להקרנת מגוון סרטים שנוצרו על ידי נשים בארץ ובעולם יארח הפסטיבל גם חוקרות קולנוע ויוצרות בולטות מרחבי העולם ויקיים שורה של פאנלים ודיונים על יצירה נשית, ונשים יוצרות.


לתוכנייה המלאה של הפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully