וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": "הקריאה להחרמת הזוג המעורב - הסתה"

1.11.2011 / 16:45

ארגונים חברתיים לקידום שיוויון בין יהודים וערבים נחרדו מהמתקפה על פיראס ושירה: "זהו שיח רדוד ומסוכן", הם אומרים

הקמפיין של ארגון להב"ה נגד פיראס ושירה, המוסלמי והיהודייה המשתתפים כבני זוג ב"המירוץ למיליון", עוררו סערה והתגובה לא אחרה לבוא. ארגון "שותפות שראקה", פורום לקידום שיוויון בין ערבים ויהודים המאגד בתוכו מספר ארגונים חברתיים, יצא במתקפה חריפה על דברי להב"ה.

"מה שלהב"ה מכנים "שואת התבוללות" הוא לא יותר מאשר שיח רדוד, שאילולא היה מסוכן ומסכן את שלומם של האזרחים ערביי ישראל, היה מעורר גיחוך", אומרים בארגון. "כדאי להזכיר לארגון להב"ה כי במדינת ישראל חיים אזרחים ערבים וכי מדינת ישראל חקקה במגילת העצמאות שלה, בין השאר, אי אפליה על רקע גזעי".

"מבלי להיכנס לתכני התוכנית 'מירוץ למיליון', אנו מקווים שהופעת פיראס ושירה לא רק שלא ייתפסו כקוריוז של רייטינג, אלא כחלק ממציאות שאמורה להתקיים בישראל בה חיים יהודים וערבים, ובה רצוי שיתפתחו יחסים קרובים ואישיים ביניהם", הוסיפו בארגון. "טוב יעשה ארגון להב"ה אם יעשה שיעור על הסכנה שבדברי הסתה כמו אלה שהם מפיצים".

מוקדם יותר הבוקר טענו ארגון להב"ה כי יש להחרים את התוכנית בשל "עידוד ההתבוללות", בעיניהם, התבוללות אותה הם מכנים "המשך השואה". בזכיינית רשת הגיבו לדברים ואמרו כי המשתתפים ב"המירוץ למיליון" מייצגים את האוכלוסיה החיה בישראל.

"המירוץ למיליון": קריאה להחרים את פיראס ושירה
"המירוץ למיליון": דברו איתנו גם על פיראס ושירה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully