וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן: "רוצה להשתתף ב'מעושרות 2'

שני גורקביץ'

1.11.2011 / 17:10

בפרזנטציה של המחזמר החדש בכיכובה, "אחים בדם", מתגלה מיה דגן במלא רצינותה כשחקנית, אך גם שולחת קריצה לריאליטי

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו, קריינות: שני גורקביץ')

המחזמר "אחים בדם" שכתב ווילי ראסל יעלה בתיאטרון בית לסין ב-17 בנובמבר. את התפקיד הראשי של גברת ג'ונסטון מגלמת מיה דגן, ונראה כי היא מאושרת מאוד ממקומה על במת התיאטרון "אני איפה שאני הכי אוהבת להיות", אומרת השחקנית. את הדמות של גברת ג'ונסטון גילמה דגן גם בהפקה שעלתה בבית הספר למשחק בית צבי כאשר למדה בו לפני 16 שנים, ומתברר כי כבר תקופה ארוכה היא רוצה לשוב אליו. "זה לא הולך להיות מחזמר שבו יורדים מטוסים מהאוויר", אומרת דגן "זה בעיקר הסיפור, בעיקר הדרמה".

"אחים בדם" מגולל את סיפורה של אשה שילדה תאומים והפרידה ביניהם. אחד מהילדים נמסר למשפחה אמידה ומעל הסיפור מרחפת האמונה כי אם התאומים יגלו איש על קיומו של אחיו, ימותו שניהם באותו הרגע. את התאומים בהפקה של בית לסין מגלמים עידו רוזנברג ונדב נייטס. רוזנברג ודגן אינם זרים זה לזו, ושיחקו יחד גם בתפקידים הראשיים בסדרה "תמיד אותו חלום", גם שם בתפקידי בן ובת.

על אף שמדובר במחזמר דרמטי, ואולי דווקא בגלל הדרמה והסוף הטראגי, ההומור הוא חלק מהותי בהפקה, ובולט מאוד בניואנסים קטנים של השחקנים וכמובן, גם מאחורי הקלעים. ומה בתפריט? הרבה בדיחות על עלייה במשקל, על נישואין וגירושין, על השעון הביולוגי המתקתק של המשתתפים ועל תלושי השכר של שחקני התיאטרון. "אני אמרתי שאני רוצה לעשות מלא מלא כסף ולהשתתף בעונה הבאה של 'מעושרות'", אומרת דגן בחיוך.

את הגרסה החדשה למחזמר ביים גלעד קמחי, הכוריאוגרף הוא עוז מורג ועל הנוסח העברי החדש והעדכני אחראי דניאל אפרת. פרט לדגן, רוזנברג ונייטס משתתפים בהפקה גם דורון תבורי, הילה זיתון, יוסי טולדו ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully