וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי ברדוגו ואיל מגד בפסטיבל השירה ה-3 בתל אביב

שני גורקביץ'

2.11.2011 / 11:10

גם איל מגד, יערה שחורי, איתי שגב, רחל חלפי ועוד משוררים, סופרים ואמנים ישתתפו בפסטיבל בניהולו האמנותי של יהודה ויזן

פסטיבל תל אביב לשירה יערך זו בפעם השלישית בין ה-17 ל-19 בנובמבר על גג חנות הספרים הנסיך הקטן בעיר. "'הנסיך הקטן' היא בית טבעי לאירוע כזה כי היא מוסד בתחום השירה והספרות", אומרת אחת ממפיקות האירוע מאיה רייק. "זה מקום שיושבים בו המון אנשים שכותבים שירה, ספרות, עיתונות או אפילו סמינרים. זה מקום של אנשים שכותבים וקוראים". את הפסטיבל, שנערך אחת לשנתיים, יזם יהודה ויזן והוא גם מי שינהל אותו אמנותית.

במשך שלושת ימי הפסטיבל ייערכו אירועי הקראת שירה מקורית, הקראת שירה וספרות מתורגמת ומכירה פומבית של ספרי שירה נדירים. סופרים ידברו על שירה, מומחי ספרות ישוחחו על שפה ושירה ועל שפת השירה ותיערך מחווה לאמיר גלבע. בנוסף יעלה איתי שגב את המחזה "הנה אנחנו" מאת דורותי פארקר בהצגת בכורה.

בין המשתתפים ניתן למנות את לאה איני, סמי ברדוגו, חגי ליניק, עינת יקיר, ענת עינהר, פרופסור דן לאור, יערה שחורי, יהודה ויזן, איל מגד, ד"ר אפרת מישורי, ד"ר ענת וייסמן, שמעון בוזגלו, עודד כרמלי, זלי גורביץ', רועי (צ'יקי) ארד, חמוטל בן יוסף, מרחב ישורון,רועי חן, פרופסור עוזי אורנן, פרופסור רחל ויסברוד, אהרון שבתאי, דורי מנור, ערן הדס, יעקב ביטון, רחל חלפי.

הפסטיבל יערך על גג חנות הספרים "הנסיך הקטן", רחוב נחלת בנימין 18 תל אביב. הכניסה לכל האירועים חופשית. לפרטים נוספים והתוכנייה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully