וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"J Edgar": ליאונרדו דיקפריו בבגדי נשים

5.11.2011 / 8:28

ליאונרדו דיקפריו, המגלם בסרט המדובר "J Edgar" את ראש ה-FBI השנוי במחלוקת, נכנס לתפקיד של הומוסקסואל בארון. במאי הסרט קלינט איסטווד מרוצה

בדרך לאוסקר לובשים בגדי נשים: "J Edgar", סרטו של קלינט איסטווד בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו הוקרן בסוף השבוע בבכורה עולמית בפסטיבל הקולנוע של מכון הסרטים האמריקאי (AFI) בלוס אנג'לס. הסרט עוסק בחייו של ג'יי אדגר הובר, ראש ה-FBI המיתולוגי והשנוי במחלוקת, שלא בחל בכיפוף החוקים כאשר נדמה היה לו שיש צורך בכך. הובר מעולם לא נישא, ורבים סברו כי למעשה היה הומוסקסואל וקיים יחסים ממושכים עם סגנו בראשות הסוכנות, קלייד טולסון.

בראיון להוליווד ריפורטר השבוע התייחס דיקפריו לשמועות סביב הובר ואמר כי "לא ניתן לפקפק בכך שהוא וקלייד טולסון היו במערכת יחסים כל חייהם. הם גרו ביחד, אכלו ביחד ארוחות צהריים וארוחות ערב, והובר הוריש את כל מה שהיה לו לקלייד. לא ניתן להתווכח על כך שהם היו פרטנרים במידה כזאת או אחרת". הדבר בא לידי ביטוי בסרט בסצנת היאבקות בין הובר לבין סגנו, אותו מגלם ארמי האמר ששיחק את האחים התאומים ווינקלווס ב"הרשת החברתית", שנגמרת בנשיקה.

מעבר לכך, נקשרו לשמו של הובר שמועות כי נהג להסתובב בבגדי נשים. איסטווד טען בהתייחס לכך כי "אף אחד לא יודע אם זה באמת מדויק", אך דאג להלביש את דיקפריו בשמלת נשים לפחות בסצנה אחת בסרט.

הטריילר של "J Edgar":

נראה כי "J Edgar" המדובר עשוי סוף סוף להביא לדיקפריו את פרס האוסקר. דיקפריו היה מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר 3 פעמים במהלך הקריירה שלו, אך לא זכה בפסלון המיוחל.

בראיון להוליווד ריפורטר השבוע סיפר איסטווד כי דיקפריו וויתר על מרבית שכרו – הסתפק ב-2 מיליון דולר במקום ב-20 מיליון דולר - כדי שניתן יהיה לצלם את הסרט. "הוא יכול היה להרוויח הרבה מאוד כסף אם היה משתתף באיזה ספקטקל, אבל הוא רצה לגוון את הקריירה שלו, כמו שאני תמיד חיפשתי לגוון את הקריירה שלי בתור במאי".

הבכורה של הסרט:

על התסריט בסרט אחראי זוכה האוסקר דסטין לורנס בלאק ("מילק"). לצד דיקפריו מככבים בין השאר ג'ודי דנץ', המגלמת את אמו של הובר ונעמי ווטס, המגלמת את הלן גנדי, מזכירתו.

גם "הערת שוליים" משתתף בפסטיבל AFI
לא יכולים לחכות לעליית הסרט "J Edgar"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully