וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוסקר האירופי 2011: הסרט הישראלי הקצר "צא" במועמדים

5.11.2011 / 17:10

סרטו של האמן רועי רוזן יתמודד מול 14 סרטים קצרים נוספים מרחבי אירופה; סרטו של דובר קוזאשווילי "התגנבות יחידים" לא נכנס לרשימת המועמדים

סרטו הקצר של האמן רועי רוזן "צא" נכנס לרשימת המועמדים הסופיים בטקס פרסי האקדמיה האירופית לקולנוע המכונה גם האוסקר האירופי. סרטו של רוזן יתמודד מול 14 סרטים קצרים נוספים מרחבי אירופה בטקס שיתקיים ב-3 בדצמבר בברלין.

"צא" של רוזן השתתף השנה בפסטיבל ונציה, שם זכה בפרס לסרט באורך בינוני במסלול ה-Orizzonti, המוקדש לסרטים המשלבים בין המדיה הקולנועית לאמנות. כמו כן הוא הוקרן בפסטיבל רוטרדם שבהולנד, שנחשב לאחד הגדולים באירופה.

"התגנבות יחידים", סרטו של דובר קוסאשווילי המבוסס על ספר המופת של יהושוע קנז נכלל תחילה בין 44 הסרטים המועמדים לסרט הטוב ביותר, אך לא נכנס לרשימה המצומצמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף לא נכנס לרשימה. מתוך "התגנבות יחידים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריית הסרט הטוב ביותר מתמודדים הסרט הצרפתי " הארטיסט" של מישל הזנוויצוס; "הילד עם האופניים" סרטם החדש של האחים ז'אן-פייר ולוק דארדן; זוכה פרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב 2011 בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר, הסרט הדני "בעולם טוב יותר"; הסרט שכבש את טקס פרסי האוסקר "נאום המלך"; "מלנכוליה" של לארס פון טרייר ו"חוף מבטחים" של אקי קאוריסמקי.

בקטגוריית הבמאי מתמודדים סוזן ביאר על "בעולם טוב יותר"; האחים דארדן; אקי קאוריסמקי; בלה טאר ("הסוס מטורינו") ולארס פון טרייר.

"חוף מבטחים": אקי קאוריסמקי מציג סרט מושלם
”בעולם טוב יותר” ראוי לאוסקר בו זכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully