וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט ראש בראש מול הערפדים ואנשי הזאב

17.11.2011 / 8:16

שבוע חם במסך הגדול עם הפרק החדש של "דמדומים", הסרט שאולי יביא לבראד פיט אוסקר, מותחן ריגול עטור שבחים עם קולין פירת, הדרמה שכבשה את קופות אמריקה ושני סרטים נוספים

דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון

פרק נוסף בסדרה הקולנועית המצליחה, שכבר הניבה שלושה סרטים שוברי קופות. מדובר למעשה בחלק האחרון של סאגת "דמדומים" . הוא יופק כשני סרטים (בדומה לשני החלקים של הספר).

סרט זה מביא את סיפור חתונתם של בלה (קריסטן סטיוארט) ואדוארד (רוברט פטינסון) ואת הלבטים והסכנות איתם מתמודדים בני הזוג כאשר הם מגלים שבלה נכנסה להריון. את הסרט מביים הבמאי ביל קונדון, שגויס לראשונה לעבוד בסדרה לאחר שביים את הסרטים המוזיקליים המצליחים "שיקגו" ו"נערות החלומות".


בימוי: ביל קונדון. משחק: רוברט פטינסון, טיילור לוטנר, קריסטן סטיוארט, אנה קנדריק דקוטה פאנינג, ניקי ריד, מייקל שין (117 דקות).

איפה ומתי רואים את "דמדומים: שחר מפציע, חלק ראשון"?

מאניבול

"מאניבול" היא דרמה המתרחשת על רקע הבייסבול, אך לא עוסקת בכדורים אלא באנשים. הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי של בילי ביין, הג'נרל מנג'ר של אוקלנד, קבוצה חלשה ודלת אמצעים יחסית, שהצליח להתעלות מעל בעיות התקציב ולהוביל אותה להישגים. הסרט מסביר כיצד מרגע שהתמנה ביין לתפקידו באוקלנד, הוא פיתח שיטה חדשנית שאיפשרה לו להשיג מקסימום תוצאות במינימום כסף. הוא מתאר כיצד הגה את השיטה, נלחם למענה ויישם אותה, וגם כיצד הדבר השפיע גם על חייו האישיים.

בימוי: בנט מילר. משחק: בראד פיט, ג'ונה היל, רובין רייט, פיל סימור הופמן (133 דקות).

איפה ומתי רואים את "מאניבול"?

החפרפרת

מותחן ריגול מושקע ועתיר כוכבים, המבוסס על רומן של אשף ספרי הריגול, ג'ון לה-קארה. רומן זה כבר היה בסיס בעבר לסדרת טלוויזיה, שנחשבת אחת הפנינים הגדולות של הטלוויזיה הבריטית.

גם הפעם, הסרט מתרחש במלחמה הקרה והגיבור הוא הסוכן הוותיק ג'ורג' סמיילי, שאותו מגלם בסרט זה גארי אולדמן. סמיילי נאלץ לחזור מפרישה, וזאת כדי לגלות מי מבין הסוכנים החשאיים שפועלים בצדו בשירותה של הממלכה המאוחדת הוא בעצם גם חפרפרת שמעבירה מידע לסובייטים.

במרכז החקירה של סמיילי עומדים ארבעה חשודים, שכל אחד מהם זוכה לשם כינוי אחר. הניסיון לפענח מי מהם הוא החפרפרת יעמיד אותנו בפני שלל הפתעות, וגם יוביל אותנו לשלל תגליות על הדינמיקה בעידן המלחמה הקרה, ועל הטבע האנושי בכלל.

בימוי: תומס אלפרדסון. משחק: גארי אולדמן, קולין פירת, ג'ון הארט, טום הרדי (127 דקות).

איפה ומתי רואים את "החפרפרת"?

חשופות

דרמה המציגה את סיפורה של קתרין בולקווואק, שוטרת אמריקאית שיצאה לשרת כנציגת האומות המאוחדות בבוסניה לאחר המלחמה. בזמן התאקלמותה במדינה השסועה, הבחינה בסימנים של תעשייה סודית ומחתרתית של סחר בנשים. ראיות שאספה הובילו אותה לתגלית שהאחראים לתופעה אינם רק הפטרונים הבוסנים, אלא גם נציגי האו"ם שלכאורה הגיעו למדינה כדי להגן על שלומה, אבל בעצם מנצלים זאת כדי לעשות לביתם. האם תצליח למגר את התופעה, או שמא זו מלחמה בטחנות רוח?

בימוי: לריסה קונדרקי. משחק: רייצ'ל וויז, מוניקה בלוצ'י, ונסה רדגרייב (112 דקות).

איפה ומתי רואים את "חשופות"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סיפורו של דולפין

סרט לכל המשפחה שהיה להיט גדול בארצות הברית. כפי שמשתמע משמו, במרכז העלילה עומדת דולפין, והדרמה מתארת את החברות המופלאה שמתפתחת בינה וילד דחוי.

בימוי: צ'רלס מרטין סמית. משחק: מורגן פרימן, אשלי ג'אד, קריס קריסטופרסון, הארי קוניק ג'וניור, נתן גמבל (113 דקות).

איפה ומתי רואים את "סיפורו של דולפין"?

כשתקראי בשמך

סיפור של אהבת נעורים על רקע המהפכה התרבותית בסין של שנות השבעים. גיבורת הסרט, ג'ינג, היא מורה מתלמדת שנשלחת לכפר מרוחק מביתה העירוני כדי לעבור חינוך מחדש. בדרך היא חולפת על פני עץ העוזרד ולומדת שעל פי הפולקלור המקומי הפריחה של העץ אדומה משום שהאדמה עליה גדל רוויה בדמם של חיילים סינים שנהרגו בידי הפולשים היפנים. בכפר היא משתלבת בריטואלים הקטנים של חיי היומיום עד שהיא מתאהבת בסטודנט לגיאולוגיה בשם סון. הרומן לא עולה בקנה אחד עם הכללים החברתיים והפרנויה הפוליטית של העולם בו הם חיים, וג'ינג נאלצת לבחור בין אהבה וחובה.

בימוי: ז'אנג יימו. משחק: שון דו, ז'ו דונגיו (114 דקות).

איפה ומתי רואים את "כשתקראי בשמך"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully