וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "ג'ק וג'יל", "פלייאוף", "רודף צדק" ועוד

7.11.2011 / 11:23

עוד סוף שבוע לוהט במסך הגדול: הקומדיה החדשה של אדם סנדלר, הסרט הישראלי המדובר על קלף קליין, מותחן נקמה עם ניקולס קייג' ודרמת פעולה עם ג'רארד באטלר

פלייאוף

סרטו דובר האנגלית, הגרמנית והטורקית של הבמאי הישראלי ערן ריקליס. זוהי דרמה המבוססת על סיפור חייו של אחת מן האושיות החשובות, המצליחות והאהובות בתולדות הספורט הישראלי - רלף קליין.

"פלייאוף" עוקב אחר אחד הפרקים המעניינים בהיסטוריה של קליין, ומתאר כיצד עבר לאמן בגרמניה, וזאת אף שהיה ישראלי ניצול שואה. הסרט עוקב אחר ההתמודדות שלו עם המעבר הטעון, ומתאר גם כיצד נרקם קשר מיוחד בינו ומהגרים אחרים, שהגיעו למדינה מארצות שונות לגמרי מאשר ישראל.

בימוי: ערן ריקליס. משחק: דני יוסטון, מקס רימלט, אמירה קאסאר (107 דקות).

איפה ומתי רואים את "פלייאוף"?

ג'ק וג'יל

שיתוף פעולה נוסף של הבמאי דניס דיוגן והכוכב אדם סנדלר, מן הצמדים המצליחים בעולם הקומדיה האמריקאי, שכבר שברו יחד קופות ב"האפי גילמור", "ביג דאדי", "מגודלים", "צ'אק ולארי", "אל תתעסקו עם זוהן" החצי-ישראלי גם ב"לזרום עם זה".

הפעם, מגלם סנדלר מנהל משרד פרסום מצליח שחי בלוס אנג'לס עם אשתו היפהפייה ארין (קייטי הולמס) . לצערם, הם מבקרים מדי שנה בחג ההודיה את התאומה הזהה של ג'ק, ג'יל (שגם אותה מגלם סנדלר). התלותיות של ג'יל והתנהגותה הפסיבית-אגרסיבית מוציאות את ג'ק מדעתו, והופכת את חייו השלווים לסיוט אמיתי. האם ואיך הוא יצליח להשקיט את נפשו?

בימוי: דניס דוגן. משחק: אדם סנדלר, קייטי הולמס, אל פצ'ינו, דיינה קארווי (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "ג'ק וג'יל"?

רודף צדק

מותחן הפעולה המצטרף לרשימה הולכת וגדלה של סרטים אמריקאים טריים העוסקים בסוגייה הנקמה. הפעם, הגיבור (ניקולס קייג') הוא גבר אמריקאי ממוצע שחייו מתהפכים לאחר תקיפתה האכזרית של אשתו (ג'נוארי ג'ונס). בעודו מטפל בה בבית החולים ניגש אליו אדם מסתורי ומציג את עצמו כחלק מארגון "אזרחים מחפשי צדק", שיכולים לסייע לו באיתור הפושעים, ובנקמה בהם. בזעמו ובייאושו, ניאות הגבר שומר החוק לבקש את שירותיו המפוקפקים של הוויג'ילנט המסתורי, החלטה שעם הזמן תתגלה כהרת אסון.

בימוי: רוג'ר דונלדסון. משחק: ניקולס קייג', ג'נוארי ג'ונס, גאי פירס (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "רודף צדק"?

נשק של תקווה

דרמת פעולה המציגה את סיפורו של סם צ'יילדרס, מנהיג מפוקפק של כנופיית אופנוענים שהפך לנשמה טהורה המקדישה את חייה למען רווחתם של ילדים סודניים.

בימוי: מרק פורסטר. משחק: ג'רארד בטלר, מישל מונהן (127דקות).

איפה ומתי רואים את "נשק של תקווה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully