וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי MTV אירופה: גאגא הרימה ואדם למברט הוא לא פרדי מרקיורי

דפנה לוסטיג

7.11.2011 / 11:39

ליידי גאגא עצבנה, ליהיא גרינר צריכה להחליף את בר רפאלי ואדם למברט הוא ממש לא פרדי מרקיורי. דפנה לוסטיג מסכמת עוד ערב MTV מהגיהנום

MTV

(צפו במיטב הקטעים מהטקס, באדיבות MTV ישראל)

ליידי גאגא: תבכי באמת, באמא שלך

בר רפאלי, אירינה שייק, ליידי גאגא. AP
אתם חייבים לתת כותרת לתמונה הזו. גאגא מול בר רפאלי ואירינה שייק/AP

1. כשאת מנסה לזייף בכי ולא מצליחה, עדיף שתהיה לך יציקת אלומיניום על הפנים. תודה על הטיפ, ליידי גאגא. אז קחי טיפ קטן מהחברים בכיתת תיאטרון: עדיף שתרגיעי את הידיים הרועדות. את מנסה להיראות בוכיה, לא חולת פרקינסון.

2. ובכל זאת, תודה שבאת, גאגא. להרים שואו תמיד ידעת. בלעדייך הטקס הזה היה הופך משולי ללא קיים ואם משהו הצדיק את השעתיים האלה מול המסך הרי שזו הציפייה לראות אותך ולהתעצבן. ובדרכו, גם זה הליך משחרר.

3. סלינה גומז. כי האנשים בבלפאסט לא סבלו מספיק בעולם הזה.

4. ברונו מארס חמוד בטירוף. LMFAO? וואו, כאלה מצחיקים וחמודים. וג'סטין ביבר מתוק ומקסים. וקייטי פרי? עם השיער הורוד, והמעיל הורוד והחיוך הזה? מהממת! לכולם בפופ הכי חשוב להיות חמודים עכשיו. אולי בגלל זה לא קורה איתו כלום כבר שנה.

פרסי MTV אירופה - כתבות נוספות:
פרסי MTV אירופה: כל מה שקרה בטקס
פרסי MTV אירופה: כל השמלות של הטקס הגדול
פרסי MTV אירופה: בר רפאלי עושה שמח
פרסי MTV אירופה: דברו על הטקס בפייסבוק שלנו

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

למי שפספס את תקרית הבולבול:

5. אז לא הצלחתם להביא את ניקי מינאז', קניה ווסט וביונסה. לא נורא, יש כל כך הרבה כוכבים מגניבים שחשובים רק באירופה: קייטי בי, ג'יימס בלייק, רובין, טייני טמפה, פרופסור גרין. אפילו סאק נואל. ובכל זאת, ב-MTV אירופה עושים בוקינג לדיוויד הסלהוף ולהיידן פניטייר. אז נכון, אחותך האמריקנית יפה ממך, אבל לך יש אופי. הגיע הזמן שתנצלי אותו.

6. ואגב היידן פניטייר. וואו! איזה שוק! יש איש ערום על הבמה! ורואים לו את הבולבול! איזה תוכן, סוגה עילית. בפעם הבאה לפחות תדאגו להביא אחד עם בולבול קצת יותר מרשים. אנשים עם בולבולים קטנים שעושים הצגה גדולה אנחנו רואים בטלויזיה כל יום.


7. ואגב סאק נואל. "Loca People" כיכב בפרומו לתכנית סיכום השנה של MTV ישראל, שנראית מעניינת יותר ומעודכנת יותר מכל הטקס הזה. תחליפו את LMFAO ב-TYP ואת בר רפאלי בליהיא גרינר, וקיבלתם תכנית שכיף לצפות בה. פחות כסף, יותר תעוזה.

אדם למברט הוא פרדי מרקורי החדש?

8. קייטי פרי דיברה יפה על קווין אבל זה כנראה היה לפני שהיא התוודעה לאדם למברט בתפקיד פרדי מרקיורי. למברט מתרגם את השבריריות התיאטרלית המשועשעת של מרקיורי למופע כוחני, אגואיסטי ונטול הומור. אחד כזה צריך לככב במחזמר משירי הלהקה, לא להחליף את הסולן האגדי שלה.

9. ואם למברט רוצה ללמוד איך עושה דיווה אמיתית, הוא מוזמן לצפות בהופעה המחשמלת שנתנה פלורנס וולש באותו זמן ממש על במת השידור החי של "אקס פקטור" הבריטי. עם עוצמה נולדים, היא לא מגיעה ארוזה בשישיית צלליות שחורות של דיור.

למתעניינים: ככה נראית עוצמה:

10. ולסיכום, אני מעדיפה להיות פסיק מאשר נקודה. קולדפליי שולטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully