וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה צ'סטיין תגלם את הנסיכה דיאנה?

7.11.2011 / 19:07

דיווחים בהוליווד אומרים כי כוכבת "החוב" ו"עץ החיים" תגלם את הנסיכה המנוחה, בסרט שיביים במאי "הנפילה" שתיאר את ימיו האחרונים של היטלר

אם אכן מדובר בדיווח נכון, מדובר באחד הליהוקים המעניינים של הזמן האחרון: אתרים בהוליווד טוענים כי ג'סיקה צ'סטיין, מהכוכבות העולות של הוליווד תגלם את הנסיכה דיאנה בסרט על חייה.

על פי הדיווח, צ'סטיין תגלם את הנסיכה בתקופה קריטית בחייה, בה ניהלה רומן עם ד"ר חסן קאהן, בזמן שעמדה להתגרש מבעלה, הנסיך צ'ארלס. במהלך הרומן, כך פורסם, שקלה הנסיכה להתאסלם עבור אהובה ולפצוח עמו בחיים חדשים, אך הרומן הסתיים בשנת 1997.

מי שיביים את הסרט העתידי הוא אוליבר הירשביגל, במאי "הנפילה", הסרט שתיאר את ימיו האחרונים של אדולף היטלר בבונקר שלו בברלין. הסרט הפך לקאלט לא מעט בזכות סצנת ההתפרצות המופלאה של היטלר (בגילומו של ברונו גאנץ) רגע לפני ההפסד במלחמה, שהיוותה השראה לאינספור פרודיות בנושאים שונים.

צ'סטיין בת ה-30 חוותה את השנה המוצלחת בקריירה שלה. השחקנית כיכבה בתפקיד הראשי בסרט "עץ החיים" של טרנס מאליק כאשתו של בראד פיט. הסרט עורר מחלוקת גדולה וזכה בפסטיבל קאן. בנוסף, שיחקה בגרסה האמריקאית של "החוב" וב"העזרה" שצפוי להיות מועמד לאוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully