וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מייקל ג'קסון: המושבעים הגיעו להכרעה

7.11.2011 / 21:04

ביום השני לדיונים הודיעו המושבעים כי יש פסק דין ובעוד שעתיים נדע: האם ד"ר קונראד מוריי יורשע בהריגתו ברשלנות של מייקל ג'קסון?

מאות אלפי מעריצים של מייקל ג'קסון עוצרים את הנשימה: חבר המושבעים בתיק נגד ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון המואשם בהריגתו, הודיעו כי הגיעו להחלטה אודות פסק הדין במשפט. זאת, במהלך היום השני לדיונים, שהחלו ביום שישי האחרון.

משפט מייקל ג'קסון - כותרות אחרונות:
משפט מייקל ג'קסון: סיכום כל העדויות
משפט מייקל ג'קסון : התמונה שזעזעה את העולם
משפט מייקל ג'קסון: האם זה ייגמר בהרשעה? דברו על זה בפייסבוק

הדיונים נמשכו עד סוף יום העבודה ולאחר מכן יצאו המושבעים להפסקת סוף השבוע ורק היום שבו לדון בתיק. לאחר שלוש שעות, הודיעו כי הגיעו להחלטה פה אחד אודות פסק הדין. בית המשפט צפוי לשמוע את החלטת המושבעים בעוד שעתיים. אם ד"ר מוריי יימצא אשם, הוא צפוי למאסר של עד ארבע שנים וחצי וכן לשלילת רשיונו הרפואי.

משפטו של ד"ר קונראד מוריי נמשך שישה שבועות והוא החל למעלה משנתיים לאחר מותו של מייקל ג'קסון, שהלך לעולמו ב-25 ביוני 2009. לבו של ג'קסון קרס לאחר שלגופו הוזרקה מנת יתר של הסם פרופופול, בו טופל ג'קסון על ידי ד"ר מוריי לטיפול בבעיות שינה. בתביעה נחשפו שורת הפרות נהלים חמורות של ד"ר מוריי, בהם טיפול בתרופות בסביבה לא מתאימה, הזנחת ג'קסון ביום מותו ונסיון לטשטש ראיות לטיפול בפרופופול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully