וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מייקל ג'קסון: "הצדק נעשה"

8.11.2011 / 10:16

במשפחתו של מייקל ג'קסון נרשמה הקלה לאחר הרשעת ד"ר קונראד מוריי. המעריצים חגגו מחוץ לבית המשפט וגם הסרט בדרך

רויטרס

"הצדק נעשה", אלו המילים היחידות ששחררו במשפחת מייקל ג'קסון למקורביהם אחרי הרשעתו של ד"ר קונראד מוריי בהריגתו של מלך הפופ. לה טויה ג'קסון צייצה בטוויטר שלה "ניצחון!" ואילו ג'רמיין ג'קסון אמר לגורמי התקשורת מחוץ לבית המשפט "מייקל איתנו כאן". בני המשפחה, בניגוד לציפיות, לא כינסו מסיבת עיתונאים להגיב על הדברים והסתפקו בפנים מאופקות, אך נראה שנרשמה הקלה גדולה בעקבות סגירת המעגל עם הפרשה.

משפט מייקל ג'קסון: כותרות נוספות

ד"ר קונראד מוריי הורשע בהריגת מייקל ג'קסון

משפט מייקל ג'קסון: רגע האמת

מייקל ג'קסון - סיקור מיוחד על כל הפרשה

המעריצים בטירוף:

מי שהגיב בשמחה אדירה, שירה וריקודים הם מעריציו של מייקל ג'קסון, שקראו בזעקות שמחה "הצדק נעשה" ו"שלחו את הפושע לכלא". אנשים בכל הגילאים עמדו שאגו בקריאות שמחה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס לאחר שנודע כי ד"ר מוריי נמצא אשם ועוד יותר, כשהשופט הגדיר אותו "סכנה לציבור" והותיר אותו במעצר עד תום ההליכים. בצוות התביעה הגיבו בסיפוק עצום להרשעה ואמרו כי "בכל צורה, הוכח שד"ר קונראד מוריי אשם במותו של מייקל ג'קסון. עם זאת, אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחת ג'קסון ושלושת ילדיו. דבר כבר לא יפצה אותם על אובדן אביהם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קונראד מוריי. Pool, GettyImages
סכנה לציבור. ד"ר מוריי/GettyImages, Pool

בתוך כך נודע כי בארה"ב הושלם סרט בזק על יחסיהם של מייקל ג'קסון וד"ר קונראד מוריי. הסרט, "מייקל ג'קסון והרופא – חברות קטלנית", ישודר גם בישראל בזריזות כבר ב-15 בנובמבר בערוץ yes דוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully