וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם וזמרים נוספים: דידי הררי מפלה אותנו

דודי טל

9.11.2011 / 9:00

עומר אדם, ליאור נרקיס וזמרים נוספים טוענים כי שדרן הרדיו דידי הררי לא משמיע אותם. הסיבה: קרבתם למתחרה הגדול, אליקו. הררי בתגובה: "שיתרכזו בלהוציא שירים טובים"

קבוצה של זמרים מזרחיים, בהם עומר אדם, ליאור נרקיס וקובי פרץ טוענים כי דידי הררי, השדרן הבכיר של 103FM ובעל התוכנית "דידי לוקלי", לא משמיע אותם בשל קרבתם לשדרן אליקו (אליקו כהן), המשדר ברדיו לב המדינה המתחרה, שגם הוא הואשם לא אחת ביחס משתנה לאמנים מהז'אנר.

בין האמנים שהתלוננו על הררי נמצא עומר אדם, מהזמרים המצליחים ביותר בז'אנר כיום, אך כזה שהררי לא נוטה להשמיע. "דידי לא השמיע את עומר מעולם, וזה ריטואל שחוזר על עצמו בכל פעם מחדש עם כל סינגל שאנחנו מוציאים", מאשים אסף אטדגי, מנהלו האישי של אדם. "תמוה בעיני שהררי, בניגוד לכל התחנות בארץ, לא משמיע את עומר אדם שהוא הזמר הכי לוהט במדינה. יכול להיות שיש לו בעיה עם עומר אדם ברמה האישית. כנראה שהחושים של דידי לא מספיק חדים כמו שאר השדרנים שמשמיעים את עומר מדי יום".

הררי מנהל מלחמה שקטה באמנים ואף אחד לא מדבר על זה", מוסיף גורם בתעשייה שאומר כי "הררי מחרים לא מעט אמנים בגלל כל מיני סיבות שבראשן הקרבה לאליקו".

המקרה חוזר על עצמו גם עם שיריו של קובי פרץ וגם עם אלו של ליאור נרקיס, שלדברי מקורבים מושמע פחות מהררי, בשל קרבתו לאליקו. גורמים בתעשייה מספרים כי לפני כחודשיים הררי ונרקיס נפגשו לשיחת הבהרה בבית קפה תל אביבי, שם שטח הררי בפני נרקיס את טענותיו. נרקיס ענה להררי ואמר כי אינו יכול לשלוט במספר השמעות שיריו בתחנות השונות. "אכן לאחרונה שמנו לב שליאור אינו מושמע בתכנית של דידי הררי, איך איננו יודעים מה הסיבה", מסר בתגובה עוז בן דוד, מנהל יחסי הציבור של נרקיס.

עומר אדם בהופעה בקיסריה. נמרוד סונדרס
כן לקיסריה, לא לדידי הררי. עומר אדם/נמרוד סונדרס

נרקיס ואדם לא לבד: גם מקורבים לזמרת שני יצהרי וכן לקובי פרץ טוענים כי הררי לא משמיע אותם. נאור אורמיה, כישרון עולה בז'אנר, זכה למשל לפרגון בתחילת הדרך אצל דידי הררי, אך לאחר שסוכנו, רוברטו בן שושו, התקרב לאליקו מספר ההשמעות שלו בתחנה פחת משמעותית. "דידי הוא חבר טוב וכשהוא משמיע זה נהדר, אבל אני לא יכול לשפוט אותו", אמר בן שושן בתגובה. "אני לא יודע אם יש קשר לתחנות אחרות". שרית בירן, מנהלת היח"צ של קובי פרץ מסרה בתגובה: "לכל שדרן יש זכות להחליט אם השיר טוב יותר או פחות, אנחנו מרוצים מכל השדרנים שיש".

גם לזמר מושיק עפיה טענות לא קלות נגד הררי. "השיר האחרון שלי ("ליטוף מסוכן" - ד"ט) הושמע אצל דידי אחרי שנה וחצי שלא הושמעתי בכלל ואני לא מבין את זה", אומר מושיק עפיה. "הוא משמיע 2-3 זמרים קבועים וחוץ מזה הוא לא משמיע אף אחד אחר". עפיה קובל על כך ששלומי שבת מושמע תדיר אצל הררי, לדבריו בשל הקשר של השניים לבני מנשה, הבעלים של חברת ארומה מיוזיק וסוכנו של הררי. "מה, אני צריך להיות שותף שלו בעסקים כדי להיות מושמע אצלו ברדיו?", אומר עפיה. בני מנשה מסר בתגובה: "לא מכבודי להתייחס לקיטורים של אמנים אחרים. שלומי שבת הוא בין ארבעת הזמרים המושמעים והמצליחים בכל תחנות הרדיו.
אני מאמין שכשמושיק יגיע לרמתו המקצועית של שלומי שבת, הוא יושמע אצל דידי ללא קשר לקשריו המקצועיים עם בני מנשה.

גם שמו של עידן יניב השתרבב לפרשה, אך מהכיוון השני: יניב, שבמשך שנתיים לא הושמע בתכנית, עשה לפני כחודשיים "סולחה" שקטה עם הררי, מה שהוביל לחזרתו לתוכנית. מינאי רטפן, סוכנו של יניב, לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הידיעה.

דידי הררי. אביב חופי
"לא מחרים". דידי הררי/אביב חופי

הררי בתגובה: "שהאמנים יתרכזו בלעשות שירים טובים"

"אני לא מחרים אף אחד, כולם פתוחים אצלי", אומר דידי הררי בשיחה עם וואלה! תרבות, בתגובה לטענות שעלו בכתבה. "אני מציע שהאמנים יתרכזו בלעשות שירים טובים והכל יהיה בסדר".

יש כאן טענות ממוקדות נגדך של אמנים ספציפיים.

"חייבים להבין דבר אחד: אני משדר ביום 10 שירים בתוכנית שהיא תוכנית בידור, ומתוכם בערך כ-3 שירים של מוזיקה ים תיכונית. ברור שעם הכמות הזו יהיו טענות של זמרים שלא מושמעים, אבל אני לא תחנת רדיו, אני רק תוכנית. יש כאן צוות שמקשיב לשירים ובוחר מתוכם לפי מה שמתאים".

באשר לטענות של אטדגי, אומר הררי כי אין לו דבר אישי נגד אדם או אטדגי. "אם יש שירים של עומר שהם יותר לייט, אני אשמיע אותם". באשר לפגישה עם נרקיס אישר הררי כי היתה פגישה, אך היא לא עסקה בהשמעות שיריו בתוכנית.

דידי, אכפת לך אם משמיעים שירים אצל אליקו או לא?

"אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל ממש לא. אנחנו בכלל לא אותה תוכנית. הוא משדר תוכנית ים תיכונית נטו ברדיו מוזיקה מזרחית. אני משדר תוכנית בידור בסינדיקציה ארצית. אמרתי ללא מעט אמנים ששאלו אותי - לכו גם אליו, מגיע לכם להיות מושמעים בכל מקום".

דידי הררי באמת נגד האמנים? דברו על זה בפייסבוק

השתתף בהכנת הכתבה: עינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully