וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: הראפר Heavy D מת בגיל 44

9.11.2011 / 7:53

Heavy D, מוזיקאי ותיק שגם שיתף פעולה עם מייקל ג'קסון בלהיט "Jam" וגם פיתח קריירת משחק מת בנסיבות לא ברורות

אבידה לעולם ההיפ הופ: הראפר Heavy D הלך לעולמו אמש (שלישי) והוא בן 44 בלבד. המוזיקאי, ששמו האמיתי הוא דווייט מאיירס, נמצא כשהוא מחוסר הכרה בביתו. הוא הובהל לבית חולים בלוס אנג'לס אך מת זמר קצר לאחר שהגיע לבית החולים. נסיבות מותו לא פורסמו רשמית, אולם נודע כי מדובר בבעיות נשימה. באחרונה, כך דווח באתר TMZ, חלה מאיירס בדלקת ריאות.

מאיירס התפרסם בסוף שנות ה-80 דרך ההרכב Heavy D & The Boys. הוא הוחתם על ידי בכיר בחברת Def Jem לשעבר בלייבל Uptown Records והוציא בשנת 87' את אלבום הבכורה "Living Large" שהפך אותו לאחד הכוחות העולים בהיפ הופ, אך עדיין לא להצלחה מסחרית. האלבום הבא, "Big Tyme" כבר עשה זאת, בזכות השילוב של להיטי היפ הופ עם איכויות של אר אנ' בי וגרוב אחר.

מאיירס הפך לשם נחשב בעולם המוזיקה האמריקאית ולראפר משפיע שגם שמות כמו נוטוריוס ב.י.ג נהגו לציין כהשפעה על יצירתם, כפי שעשה האחרון ב-"Juicy" הבלתי נשכח. מאיירס והבויז הוציאו אלבום מצליח נוסף ב-1991 בשם "Peaceful Journey", אבל ההישג המרשים של מאיירס באותה שנה היה השתתפות בלהיט "Jam" של מייקל ג'קסון מהאלבום "Dangerous". מאיירס גם שיתף פעולה עם האחות, ג'נט, "Alright".

החל מאמצע שנות ה-90 הקריירה של מאיירס דעכה: אלבומים שהוציא עם ובלי The Boyz לא זכו להצלחה מסחרית גדולה מדי והוא החל להתמקד בקריירת משחק: בין השאר הופיע מאיירס בסדרות כמו "בוסטון פאבליק", "חוק וסדר: מדור מיוחד", מיליארד סיבות לשוד", "Bones" ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • Heavy D

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully