וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט מייקל ג'קסון: חשש שד"ר קונראד מוריי ינסה לשים קץ לחייו

שני גורקביץ'

9.11.2011 / 11:06

בהוראת שופט, הושם הרופא שהורשע בהריגת מייקל ג'קסון, תחת השגחה צמודה בבית הכלא המחוזי בלוס אנג'לס

רופאו לשעבר של מייקל ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי, נמצא תחת השגחה צמודה בבית הכלא המחוזי בלוס אנג'לס, מחשש שינסה לשים קץ לחייו. על פי דיווח שמתפרסם היום (רביעי) בלוס אנג'לס טיימס, שעות ספורות לאחר שהורשע מוריי בגרימת מותו של הזמר, הוצא צו מיוחד מבית המשפט שהורה על תנאי הכליאה המיוחדים.

שלשום קבע חבר המושבעים של בית המשפט בלוס אנג'לס כי מוריי אשם בהריגה שלא בזדון של מלך הפופ. מוריי הורשע בכך שהזריק לגופו של ג'קסון מנה קטלנית של הסם פרופופול, שנועד לטפל בבעיות השינה של ג'קסון. הרופא נשלח למאסר בבית הכלא המחוזי בלוס אנג'לס, עד למתן גזר דינו, שצפוי להתקבל ב-29 בנובמבר. על פי ההערכות, גזר הדין של מוריי יכלול מאסר של ארבע שנים ואת שלילת רישיונו הרפואי.

במקביל סיפר היום אחד מחברי המושבעים שהרשיעו את מוריי כי ההחלטה בעניינו הייתה פשוטה וחבר המושבעים הסכים על הפסיקה כבר מההתחלה. "זאת הייתה החלטה מגובשת", אמר המושבע לאתר TMZ.

המשפט של מוריי נמשך שישה שבועות והחל למעלה משנתיים לאחר מותו של ג'קסון, שהלך לעולמו ב-25 ביוני 2009. לבו של הזמר קרס לאחר שלגופו הוזרקה מנת יתר של פרופופול. בתביעה נחשפו שורת הפרות נהלים חמורות של ד"ר מוריי, בהם טיפול בתרופות בסביבה לא מתאימה, הזנחתו של המטופל ביום מותו ונסיון לטשטש ראיות לטיפול בפרופופול.

גזר הדין: קונראד מוריי מורשע בהריגת מייקל ג'קסון

אז מה באמת קרה שם? קראו את סיכום כל העדויות במשפט מייקל ג'קסון

משפט מייקל ג'קסון: התמונה שזיעזעה את העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully