וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזי אוסבורן ובלאק סבאת' מתאחדים

11.11.2011 / 21:32

רוקנרול: אחד מהרכבי המטאל הגדולים בכל הזמנים יוציא אלבום ראשון אחרי 33 שנים וייצא לסיבוב הופעות עולמי בקיץ

בשורות משמחות מאוד: בלאק סבאת', הלהקה שלמעשה המציאה את המטאל והרוק הכבד, מתאחדת בהרכבה המקורי, הכולל את אוזי אוסבורן הסולן האגדי, הגיטריסט טוני איומי, הבסיסט גיזר באטלר והמתופף ביל וורד. הלהקה פרסמה הערב (שישי) הודעת וידאו רשמית הכוללת את מיטב הקטעים של הלהקה מכל הזמנים וכן את הפרטים הראשונים על האיחוד. צפו בווידאו:

הלהקה תוציא אלבום אולפן ראשון מזה 33 שנה, בהפקת לא אחר מאשר ריק רובין, מפיק העל שהוציא יצירות מופת לרד הוט צ'ילי פפרז, ג'וני קאש ומטאליקה. בנוסף, הלהקה תצא לסיבוב הופעות עולמי בקיץ 2012, שיחל בהופעת הדליין בפסטיבל Download האנגלי ב-10 ביולי.

בלאק סבאת' הותירו חותם בל יימחה על עולם המוזיקה בזכות שירים פורצי דרך כמו "Paranoid", "War Pigs" ו-"Iron Man", כמו גם רבים נוספים. הלהקה הגישה לעולם ריפים חדשים של גיטרה, כבדים ומהירים, שלוו בסגנונו הייחודי של אוסבורן, מהפרפורמרים החשובים בתולדות המוזיקה. הלהקה עלתה אף לכותרות בעקבות טקסטים שאוסבורן כתב, שנטען כי הם מעודדים התאבדות. הלהקה הסתבכה גם בשערוריות של סמים ואלכוהול.

חברי הלהקה הופיעו בהרכבים שונים שלה לאורך השנים, אולם זו הפעם הראשונה מאז עזב אוסבורן את הלהקה בשנת 1979. מאז, פצח אוסבורן בקריירת סולו מצליחה למדי, במסגרתה הוציא אלבומים, ייסד את פסטיבל אוזפסט (בו הופיעה בלאק סבאת' בהרכבים משתנים), השתתף עם משפחתו בתוכנית ריאליטי, השתתף בסרט תיעודי של בנו, ג'ק, על חייו ופרסם ביוגרפיה. לפני שנתיים הביא אוסבורן את פסטיבל אוזפסט לישראל והעניק הופעה מרגשת ומשובחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully