וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני הרצליה ישתפו פעולה עם קרן סינמה

אמילי גרינצווייג

13.11.2011 / 13:10

שני הגופים חתמו על הסכם בהיקף 20 מיליון שקל להפקת סדרות וסרטי טלוויזיה.

"אולפני הרצליה" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קרן סינמה להפקת סדרות וסרטים לטלוויזיה, בהיקף של עד 20 מיליון שקל לתקופה של 24 חודשים. השקעותיה של קרן סינמה במסגרת ההסכם כפופות לגיוסי הון בבורסה.

ההסכם שנחתם עם אולפני הרצליה מקנה לוועדת ההשקעות של הקרן סמכויות ביצוע לקבלת החלטות, ויכולת להגדיר ולאשר הוצאות והשקעות שונות בסרטים ובסדרות. זאת, בשונה מהסכם ההשקעה בסרטי קולנוע שחתמה הקרן עם ערוץ 10 בספטמבר האחרון, המקנה לוועדת ההשקעות סמכויות מוגבלות בקבלת החלטות, ועיקר פעילותה מסתכם בביקורת ומתן אישורים שונים לערוץ.

יואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה מסר: "אנו מנהלים את השקעותינו בתחום ההפקות לטלוויזיה בשמרנות רבה, ועד היום הפקנו בעיקר תכניות וסדרות הנמכרות מראש לערוצי טלוויזיה ו\או זכייניות שידור. ההסכם שנחתם עם קרן סינמה מאפשר לנו להיכנס להפקות ללא מכירה מראש, מה שיהפוך אותן לבעלות תוחלת רווחיות גבוהה משמעותית, גם אם מתלווה לה סיכון גבוה יותר".

מארק רוזנבאום, דירקטור ומנכ"ל סינמה לשעבר, מסר: "במתכונתה הנוכחית, הקרן תהפוך לחברת השקעות דינמית ולגורם מימוני אלטרנטיבי משמעותי, המשקיע בסרטים וסדרות רק לאחר בחינת שיעורי התשואה על ההשקעה, ולאחר שמוכח כי הם בעלי פוטנציאל רווחיות גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully