וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד דוכובני עושה "אלכס חולה אהבה": אכן, חולירע

עינב שיף

16.11.2011 / 7:29

הפרסומת החדשה של דיוויד דוכובני ל-HOT בה הוא מגמגם "בחורות ערומים זה חולירע", היא עוד שפל של הפרובנציאליות הישראלית

גם בעידן ציני כמו המאה ה-21, יש דברים שאנחנו לא רוצים לראות או לדעת: לראות יוצר שאתה מעריך ואוהב מושפל בשביל כסף למשל. בתעשיית מוזיקה שלא מסוגלת להתפרנס ממוזיקה, כבר התרגלנו לכך שכל מוזיקאי מחכה להצעה של חברת "ביטוח ישיר" כדי שתכניס אותו לפלייליסט שלה, ממתי כספי ועד לדור דניאל. בהתחלה זה חירפן ועכשיו זה נורמלי. כולם צריכים פרנסה, בטח בתעשיית המוזיקה הישראלית. אז מה אם הוא גיבור מעמד הפועלים כמו אבנר גדסי או קליבר כמו בועז שרעבי. עבדו קשה ורוצים להתפרנס? שייהנו.

לעומתם, הדבר הכי לא ברור בפרסומת החדשה והכה מעצבנת של דיוויד דוכובני לחברת HOT זה למה לעזאזל הוא צריך את זה? דוכובני לא בדיוק הסתבך בסמים ואלכוהול בשנים האחרונות, הוא מככב בסדרה יציבה ומוערכת ("קליפורניקיישן") וכולו עבר גמילה מסקס, שהיא אגב כנראה ההתמכרות שעולה הכי פחות כסף. לא נראה שחייו של דוכובני מצריכים היכרות קרובה עם עדן ומרב, שלא יכולות להתלבט בין צפייה בו לבין עוד צפייה ב"אלכס חולה אהבה".

אבל לא; דוכובני כבר כיכב בפרסומת תמוהה אחת עם אותן עדן ומירב, וגם אז העניין נראה מגוחך אך נסבל באיזושהי צורה. אם זה מה שדוכובני רוצה לעשות בזמנו הפנוי ובכך זה היה נגמר, דיינו. אבל לא, מישהו רצה מזכרת לא רק מדוכובני, אלא גם מהכבוד העצמי שלו.

דיוויד דוכובני חזק ב"בחורות ערומים זה חולירע":

בפרסומת החדשה של HOT דוכובני עורך היכרות עם דמותו המיתולוגית של פארוק מ"אלכס חולה אהבה", שבאמצעות טכנולוגיית הדבקה מיוחדת (יוסף שילוח ז"ל, מן הסתם, לא יכול לשחזר את התפקיד ולמרבה הצער גם לא להתנגד לשימוש הפשוט מכוער הזה בדמותו) נקלע לחוף הים בו נמצא דוכובני, במה שמחייב עימות עם אותן עדן ומירב. שם, זוכה דוכובני להגיד את המשפט הבלתי אפשרי " Your Faruck is freaking me out" ולאחר מכן, כמובן, "בחורות עירומים זה חולירע".

הפרסומת הזו היא חציית הקו הדק שבין הטראש לנלעג, בין המשעשע לנמוך והמעצבן. הגישה של יוצריה היא שלא מספיק להביא כוכב בסדר הגודל של דוכובני כדי לפרסם את המוצר; לא, חייבים להפוך אותו בכוח לאחד משלנו, על אף שאין סיכוי שאותו משפט "בחורות ערומים זה חולירע" מסמל עבורו ולו קמצוץ ממה שהציטוט השחוק הזה מסמל לישראלי המצוי. הנה, הכוכב ההוליוודי שובר שיניים על הביטוי שכולנו מכירים. כנראה שבנס לא ביקשו ממנו לעשות את זה במבטא פרסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפוך את דוכובני לאחד משלנו. בכוח. מתוך הפרסומת ל-HOT בכיכובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה דוכובני-HOT הוא חלק מהלך הרוח הפרובנציאלי והמסתגר של תעשיית הבידור הישראלי, שרוצה לתת לקהל עוד מאותו הדבר שהיא לא אוהבת. כמו ש"המירוץ למיליון" הוא לא תחרות ריאליטי בין בני אדם אלא ערב מאכלי עדות רק בלי אוכל, כך גם חיבוק הדוב של הישראליות את דוכובני הוא לא "הסבר פניך לתייר", אלא גרסה עדכנית של הדמויות שאלי יצפאן היה מגלם ב"פספוסים". שם, הכישרון הקומי של יצפאן לתמרן את הזרים האומללים שנפלו לו לידיים התאפיין באיזושהי רעננות שבאה על חשבון הוולגריות. כאן, הבדיחה כולה עלינו.

גם אתכם הפרסומת ל-HOT הרגיזה? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully