וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מד מן": דון דרייפר יסיים את הסדרה בזמן הווה

16.11.2011 / 11:36

עוד לפני שחזרה מסאגת הקיצוצים, מודיע יוצר הסדרה מת'יו ווינר כי הסדרה תראה את גיבורה בזמן הווה: "אני לא רוצה שזה יסתיים בנפיחה. אני רוצה שיבינו מה היתה המשמעות של כל זה"

הסקרנות סביב עלילת העונה החמישית של "מד מן" כבר מוציאה את המעריצים מדעתם, אבל בינתיים בארה"ב מרשים לעצמם להסתכל קדימה - אל עבר סיום הסדרה, שצפוי בעוד שלוש עונות.

שם, מבטיח היוצר מת'יו ווינר, יוכלו הצופים להבין מה בעצם הוא רצה בעצם מיקום עלילת הסדרה בשנות ה-60. "אני יודע איך הסדרה תסתיים, זה התגלה לי באמצע העונה", אמר ווינר בראיון. "תמיד הרגשתי שזה יהיה ניסוי בחיי אדם ולחיי אדם יש יעד. זה לא אומר שדון עומד למות. מה שאני מחפש ואיך שאני מקווה שהסדרה תסתיים זה 2011. דון דרייפר אמור להיות בן 84 עכשיו. אני רוצה לעזוב את הסדרה עם איזשהו מושג לגבי המשמעות של כל זהואיך זה קשר לחיים שלנו".

"מד מן" צפויה לשוב לעונתה החמישית ברשת AMC בקיץ הקרוב. את פרק הפתיחה יביים דון דרייפר, הוא כוכב הסדרה ג'ון האם וטרם נחשף ולו פרט מהעלילה של העונה המתקרבת. הסדרה תשוב לאחר מאבק ארוך בין יוצריה לבין רשת AMC על תקציבה, מאבק שהסתיים בחוזה לשלוש עונות נוספות, קיצוץ מזערי בתקציב ההפקה וכמעט ללא פיטורי שחקנים.

"מד מן" בפרסי האמי: עוד יום עבודה
"מד מן": מחכים לעונה החדשה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully