וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'פארק חודשה לשלוש עונות נוספות

שני גורקביץ'

16.11.2011 / 19:58

קומדי סנטרל הודיעה כי להיט האנימציה שיצרו טריי פרקר ומאט סטון ישודר לפחות עד 2016: "הם לא יודעים גבולות"

נראה שהילדים הקטנים מסאות'פארק לא יזכו להתבגר גם בשנים הקרובות, כיוון שחברת קומדי סנטרל הודיעה היום (רביעי) כי סדרת הלהיט תמשיך לעוד שלוש עונות לפחות. לפיכך תגיע סדרת האנימציה שיצרו טריי פרקר ומאט סטון לעונה ה-20 שתשודר בשנת 2016. על פי החוזה שנחתם ימשיכו השניים לכתוב, לביים ולערוך את כל אחד מפרקי "סאות'פארק" כפי שעשו עד עתה.

"הגאונות המשותפת של מאט וטריי אינה יודעת גבולות", אמרה נשיאת קומדי סנטרל, מישל ג'נלס. "שבוע אחר שבוע ועונה אחרי עונה הם ממשיכים להפתיע ולענג את מעריצי 'סאות'פארק', וזה כולל את כולנו פה בקומדי סנטרל. אנחנו מתרגשים מכך שההרפתקאות של סטן, קייל, קני וקרטמן ימשיכו עד 2016".

סטון ופרקר מגדירים מחדש את גבולות הפוליטיקלי-קורקט

בהודעה משותפת מטעמם, אמרו סטון ופרקר: "קומדי סנטרל היא ביתנו במשך 15 שנים ואנחנו אוהבים לעבוד שם. 'סאות'פארק' היא פיצוץ ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנעשה עוד ממנה". השניים הציגו את פרק הבכורה של הסדרה באוגוסט 1997, במהלכו נחטף קרטמן על ידי חייזרים והם משתילים לו חיישן רקטאלי עצום. פרק הפיילוט נחשב עד היום לאחד הפרקים המוכרים והזכורים ביותר של הסדרה.

הבשורות על חידוש הסדרה לשלוש עונות נוספות מצטרפת להצלחה אחרת של הזוג, שמוקדם יותר השנה זכו בתשעה פרסי טוני על מחזמר הבכורה שלהם "The Book of Mormon". מדובר בפרס היוקרתי ביותר של עולם התיאטרון, ובין הקטגוריות בהן זכו כלול גם פרס המחזמר הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully